اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

غلامی در گفت‌وگو با فارس:

از 20 مهر بازیکنان سپاهان را در اختیار تیم ملی هندبال قرار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان را از ۲۰ مهر به بعد می‌توانیم در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دهیم.

از 20 مهر بازیکنان سپاهان را در اختیار تیم ملی هندبال قرار می‌دهیم
مصطفی غلامی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اختلاف‌های موجود بین مسئولان فدراسیون هندبال و تیم سپاهان اظهدار داشت: با توجه به اینکه قرار بود مسابقات لیگ 1 تا 15 مهر برگزار شود و این موضوع رخ نداد مشکلاتی پیش آمد. ما یک مربی خارجی آوردیم و دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستیم.
وی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون هندبال با ما همکاری نکرد. از مسئولان تیم ملی درخواست کردیم که با هزینه باشگاه سپاهان به اصفهان بیایند و در کنار بلال، سرمربی جدیدمان تمرین کنند، اما این موضوع مورد موافقت آنها قرار نگرفت.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان درخصوص مسابقات انتخابی المپیک گفت: کره‌جنوبی میزبان است و قطعاً همین تیم به المپیک راه پیدا می‌کند. از کوزه‌گری انتظار داشتیم که بیشتر به فکر باشگاه‌ها باشد. از 20 مهر به بعد می‌توانیم بازیکنان سپاهان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم.
غلامی با طرح این سوال که اگر سپاهان منحل شود چه کسی متضرر می‌شود، افزود: اگر بازیکنان را زودتر در اختیار تیم ملی قرار دهیم زمانی برای هماهنگ شدن بازیکنان نداریم. با این شرایط می‌توان گفت که مربی خارجی را بیهوده به اصفهان آورده‌ایم.
چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در سال 2011 میلادی آبان‌ماه سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد.
در این مسابقات که از 28 آبان ماه در شهر "دمام" آغاز می‌شود، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های هندبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران در سال 89 به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف تیم‌های باشگاهی این قاره می‌روند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول