اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت غذا و داروی اهواز اعلام کرد؛

هشدار نسبت به مصرف داروی 007 در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر دارو و مخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به مصرف داروی 007 که با عنوان درمان لاغری و بدنسازی در سطح استان مصرف می‌شود هشدار داد.

هشدار نسبت به مصرف داروی 007 در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین برزگر اظهار داشت: داروی 007 فاقد هرگونه مجوز وزارت بهداشت و درمان بوده و به همین دلیل از نظر سلامت و ایمنی دارویی مورد تایید هیچ مرجع قانونی نیست.
وی تصریح کرد: داروهای فاقد مجوز وزارت بهداشت و درمان به علت نامشخص بودن ترکیبات موثره موجود، نامعلوم بودن محل تولید، عدم نظارت بر شرایط ساخت، عدم اطمینان از تاریخ تولید و انقضاء درج شده، شرایط نگهداری و حمل و نقل آن غیرقابل استفاده است.
برزگر با اشاره به اینکه شهروندان باید درهنگام خرید دارو به مشخصات آن توجه کنند، به مصرف کنندگان دارو توصیه کرد: دارو باید حتماً از داروخانه طبق تجویز پزشک تهیه شود و مصرف کنندگان دارو از مراجعه به مراکز غیر از داروخانه اکیداً خودداری کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول