اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جاده صاف‌کن قمی‌ها شده‌ایم

افضل: مقابل گیتی‌پسند فوتسال بازی کنند، با اختلاف بالا می‌بریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: هر تیمی را که مقابل ما فوتسال بازی کند و دست به ضد فوتبال نزند، با اختلاف بالا شکست می‌دهیم.

افضل: مقابل گیتی‌پسند فوتسال بازی کنند، با اختلاف بالا می‌بریم
علی افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد هفت بر صفر تیمش در بازی شب گذشته برابر گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوبی بود. عملکرد گسترش‌فولادی‌ها هم واقعا خوب بود، ولی ما از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کردیم و به هفت گل رسیدیم. اگر بچه‌ها بیشتر همت می‌کردند، بیشتر از این هم گل می‌زدیم.
وی تاکید کرد: ما مقابل تیم‌هایی که فوتسال بازی کنند با اختلاف بالا پیروز می‌شویم، اما اگر ضد فوتبال بازی کنند، اختلاف‌مان حداقل خواهد بود. تبریزی‌ها روز گذشته (پنجشنبه) فوتسال بازی کردند و فقط دفاع نکردند و ما هم هفت گل به آنها زدیم. ما در هفته دوم، میثاق را 2 بر یک شکست دادیم، این تیم هفته بعدش هفت گل خورد. تیم ساوه هم جلوی ما دفاع کرد اما در شهر خودش 5 بر 2 شکست خورد، چون تمام توان و انرژی‌اش را برابر تیم ما گذاشتند و در مسابقه بعدی راحت شکست خوردند.

افضل ادامه داد: این قرعه به نفع تیم صبای قم شده که هر هفته برابر تیم‌هایی که برابر ما قرار گرفته‌اند صف‌آرایی می‌کند. در واقع ما جاده‌ صاف‌کن قمی‌ها شده‌ایم. حریفان صبا مقابل ما بسیار باانگیزه ظاهر می‌شوند و چون با اختلاف کم می‌بازند، دچار غرور می‌شوند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: ما دوست داریم لیگ حداقل پنج تا شش مدعی داشته باشد. اینکه فقط 2 یا سه تیم در کورس قهرمانی باشند، خوب نیست. وقتی رقابت‌ها نزدیک باشد، تماشاگران نیز از بازی‌ها بیشتر لذت می‌برند.
علی افضل در مورد زمان استفاده از مسعود دانشور مهاجم مصدوم این تیم در لیگ 90، گفت: دانشور قرار است از این هفته در تمرینات حاضر شود و با تیم تمرین کند تا هر چه زودتر در ترکیب تیم قرار بگیرد.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول