اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد؛

ورود 26 هزار دانش‌آموز آملی به کلاس‌های درس

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در سال تحصیلی جدید 26 هزار دانش‌آموز آملی در سه مقطع تحصیلی وارد مدارس می‌شوند.

ورود 26 هزار دانش‌آموز آملی به کلاس‌های درس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده شب گذشته در جمع مدیران شهرستانی در نشست شورای اداری که در منطقه سد هراز برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی به الگوی دفاعی در تاریخ برای درس‌آموزی جهانیان تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه در این جنگ وجبی از خاک کشور به اجانب داده نشد، بیان داشت: باید شهدا و رزمندگان را در امور مختلف سرلوحه کارها قرار دهیم.
فرماندار آمل با اعلام اینکه پروژه‌های عمرانی را از پروژه‌های فرهنگی خود می‌دانیم، تصریح کرد:‌ هر پروژه‌ای در کشور نشان از اعتلای نام ایران اسلامی و نشان دادن عظمت آن دارد.
فرماندار آمل افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی را باعث اعتمادسازی دولت و مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم با مشاهده فعالیت مدیران دلگرم می‌شوند.
این مسئول با اشاره به شهادت سه جوان پاسدار مازندرانی در نبرد با پژاک در غرب کشور یادآور شد: این حرکات نقش بزرگی در بیداری اسلامی ملت‌ها دارد و پیروزی جوانان مصر در راستای تسخیر لانه جاسوسی اسرائیل حاصل از صدور انقلاب و الگوبرداری از مکتب شهدا است.
 
* استکبار در خاورمیانه و کشورهای اسلامی جایگاهی ندارد
نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه دیگر استکبار در خاورمیانه و کشورهای اسلامی جایگاهی ندارد، گفت:‌ حاصل دفاع مقدس مقاومت مردم مصر، بحرین، لیبی، یمن، فلسطین، لبنان و غزه در پس گرفتن حق از دست رفته خود است.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس و همزمانی آن با ایام دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط موجود می‌توانیم در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و اهداف والای آن از همه ظرفیت‌های مدارس استفاده کنیم.
اکبرزاده در مورد نزدیک بودن ایام بزرگداشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: عوامل نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آسایش عمومی تلاش شبانه‌روزی دارند.
این مسئول افزود: دستگیری عوامل حمل، فروش و توزیع سوداگران مرگ، کشف و ضبط مواد مخدر افیونی، کنترل امنیت از جمله وظایف این نیروهای خدوم است که در راستای اقتدار کشور در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در تلاش هستند.
وی در پایان به چند تذکر اداری بسنده کرد و اذعان داشت: باید وسایل ارتباطی مدیران اجرایی به روی مردم و دیگر مسئولان شهری باز باشد و مدیر غیر پاسخگو در این شهر جایی ندارد.
به گزارش فارس، پس از مراسم شورای اداری مسئولان از روند اجرایی و مراحل مختلف سد هراز در محور مواصلاتی هراز بازدید کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول