اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور:

برخلاف ادعای غرب زنان نظام اسلامی عزتمند است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: غرب در تلاش است تا چنین وانمود کند که زن در نظام اسلامی ما مورد سوء استفاده و هجمه قرار گرفته، اما عزتی که انقلاب اسلامی ایران به زنان داد در تاریخ هیچ کشوری دیده نشده است.

برخلاف ادعای غرب زنان نظام اسلامی عزتمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مریم مجتهد‌زاده ظهر امروز در نشست نمایندگان و مشاورین امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی به زنان ما به برکت انقلاب اسلامی ارزشی داده است که در هیچ مکتب دیگری سراغ آن را نداریم.
وی با یادآوری هفته دفاع مقدس حفظ ارزش‌ها و اعتلای نظام اسلامی را در راستای رسیدن به جامعه‌ای موفق دانست و خاطرنشان کرد: ما باید آرمان شهدا، خون شهدا و راه آنان را در خانواده و در بین فرزندان خود تبلیغ و ترویج نماییم.
این مسئول تصریح کرد: در ایام نزدیک به انتخابات برخی از جوامع به ویژه غرب می‌خواهد با سوءاستفاده‌هایی از جایگاه زنان اهداف پلید خود را به پیش راند و می‌خواهد چنین وانمود کند که زن در جامعه اسلامی جایگاهی ندارد اما باید زنان ما هوشیاری خود را حفظ کرده و در پاسخ به این یاوه‌گویان مصمم باشند.
مجتهدزاده اظهارنظر اسلام در مورد زن را تکمیل‌ترین نظریه ارائه شده اعلام کرد و افزود: دین اسلام متکامل‌ترین دین جهان است و هر کسی که بخواهد از ارزش‌های آن عدول کند راه به خطا رفته است.
وی حفظ کرامت و شخصیت زنان را بسیار مهم و اساسی در تربیت جامعه اسلامی بیان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی عملکرد زنان به وضوح مشاهده می‌شود و علاوه بر آن نشان داده شده است که مساوات و برابری زن و مرد در ایران حرف اول را می‌زند.
مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه زنان در جامعه ما آزادانه و بدون محدودیت البته با حفظ حریم و حجاب و عفت در جامعه فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مقایسه شاخص‌های آموزشی و بهداشتی متوجه می‌شویم که زنان در جامعه ما به نسبت مساوی با مردان و بلکه بیشتر از آنها از مزایای آموزشی و بهداشتی برخوردار هستند.
مجتهدزاده افزود: بالا بودن میانگین امید به زندگی و همچنین درصد حضور در دانشگاه‌ها برای زنان و دختران موید این نکته است.
وی گفت: اسلام هیچ نوع تبعیضی بین زن و مرد قرار نداده ولی متاسفانه در غرب با استفاده ابزاری از زن در حق زنان جنایت می‌شود.
مجتهدزاده خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها در حوزه زنان ایران بسیار چشمگیر است و به همین دلیل دشمنان و غرب در تلاش هستند تا با سیاه‌نمایی مانع از گرایش ملت‌های به سمت اسلام و ایران شوند.
وی در پایان با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم اضافه کرد: فرزندان این مرز و بوم از جان خود گذشتند و ما اکنون در آسایش و آزادی و استقلال زندگی می‌کنیم و باید همواره هدفی را که آنها دنبال می‌کردند به یاد داشته و در راستای آن آرمان‌ها و اهداف تلاش نماییم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول