اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

میزبانی، سکوی پرتاب یزدی ها شد

زینال حسینی: قدرت تکواندو به خاطر پشتوانه‌سازی مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مسابقات تکواندو گفت: تیم‌های قدرتمندی مثل کره و ایران رقابت‌های نونهالان را برگزار میکنند که خود یک پشتوانه‌سازی مناسب است.

زینال حسینی: قدرت تکواندو به خاطر پشتوانه‌سازی مناسب است
سید حسین زینال حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: درست است که ما تیم ملی نونهالان نداریم؛ اما همه ساله رقابت‌های کشوری این رده سنی را برگزار می کنیم.
وی افزود: این کار مهم ترین راه برای پشتوانه‌سازی است، کشورهای مطرحی مثل کره نیز مانند ایران چنین مسابقات را دارند. البته برخی از کشورها نیز تورنمنت‌هایی در این رده برگزار می‌کنند که معمولاً تیم ایران قهرمان می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه اگر درخششی در تیم نوجوانان بوده به دلیل اهمیت به رده سنی نونهالان است، یادآور شد: تداوم این مسابقات موجب شد که 2 سال پیش عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.
وی تصریح کرد: امسال میزبانی را به یزد سپردیم که جایگاه مناسبی در تکواندو نداشت و توانست با 10 پله صعود از رده 31 به 21 بیاید.

رئیس کمیته مسابقات درباره راهکار پر کردن خلا میان تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان گفت: ما مسابقات تحت عنوان قهرمانی جوانان کشور نداریم بلکه این رده سنی می تواند در رقابت‌های بزرگسالان شرکت کند. در لیگ نقش جهان و برتر نیز علاوه بر تکواندوکاران جوان یک نفر از رده سنی نوجوانان هم باید شرکت کنند. همینطور که در لیگ نوجوانان یک نونهال حضور می‌یابند.
انتهای پیام/خ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول