اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز چهل و سومین دوره بازی‌ها

عباسی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی ارامنه حضور یافت

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره بازی‌های ورزشی سراسری ارامنه کشور حضور پیدا کرد.

عباسی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی ارامنه حضور یافت
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ایران، عباسی شب گذشته و بعد از حضور در تمرینات تیم ملی والیبال و مراسم کلنگزنی زورخانه حیدرکرار مجموعه ورزشی آزادی به ورزشگاه آرارات تهران رفت و در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی ارامنه که میزبانی تهران برگزار می‌شود، شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این دوره از بازی‌ها که با حضور بیش از 800 ورزشکار از شهرهای مختلف کشور و همزمان با هشتادمین سال فعالیت روزنامه ارمنی «آلیک» برگزار می‌شود، ضمن تقدیر از یکپارچگی، کار گروهی منسجم و یکدلی ارامنه کشور در حفظ الپمیاد ورزشی و برگزاری هرساله این مسابقات و با تاکید بر رعایت اصول و منش‌های رفتاری و اخلاقی ورزش و رعایت انصاف و عدالت در مسابقات گفت: اینکه هموطنان عزیر و غیور ما که همگی با ایمان به خداوند منان با تکیه بر پایه‌های ادیان گوناگون توحیدی و یکتاپرستی، با آرامش، آسایش و امنیت موجود در کشور ایران، زندگی کرده و همنشینی دوستانه و مسالمت‌آمیزی دارند، موهبت و نعمتی است که به یمن لیاقت و شایستگی مردم از سوی پروردگار عطا گردیده است و باید از این بابت قدردان و سپاسگزار خداوند باشیم.

عباسی همچنین با اشاره به تاکیدات دولت بر لزوم برقراری عدالت اجتماعی و توزیع مناسب امکانات در کشور، از توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به ورزش ارامنه، به ویژه ستاد مرکزی آن یعنی باشگاه فرهنگی - ورزشی آرارات خبر داد.

وی در پایان از ورزشکاران حاضر در این االمپیاد خواست تا با تاسی از شعار المپیکی " سریع‌تر، قوی‌تر، بالاتر" حضور موفق در مسابقات داشته و یار و یاور ورزش کشور در راه سربلندی و کسب افتخار در عرصه‌های بزرگ جهانی و بین‌المللی ورزشی باشند.
چهل و سومین دوره بازی‌های ورزشی ارامنه ایران باحضور بیش از 800 ورزشکار در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی و تنیس به مدت 9 روز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول