اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نمی‌توانم در مورد دلیلی صحبت کنم

ابراهیمی: به فکر قهرمانی ذوب‌آهن در آسیا هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

ابراهیمی: به فکر قهرمانی ذوب‌آهن در آسیا هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو ابراهیمی در خصوص بازی ذوب‌آهن با سوان سامسونگ کره‌جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازیکنان ذوب‌آهن در حال حاضر ازهر نظر در شرایط خوب و مطلوب به سر می‌برند. هر چند بازیکنان ما بعد از تساوی در دقایق پایانی برابر پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی آسیب دیده بودند، اما هم‌اکنون شرایط خوبی داریم و آماده بازی با نماینده کره هستیم.

وی افزود: همه بازیکنان هم‌قسم شده‌اند با پیروزی کره را ترک کنند و با وجود اینکه ما در زمین حریف بازی می‌کنیم اما به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم .
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در مورد هدف نهائی تمیش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: همه امکانات و ابزارهایمان را برای موفقیت در آسیا بسیج کرده‌ایم، البته من و برخی از همکارانم در نیمه راه به مجموعه ذوب‌آهن اضافه شدیم، اما در آسیا فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

ابراهیمی افزود: نائب قهرمانی 2009 انتظارات را از ذوب‌آهن بالا برده و این کار را کمی برای ما مشکل کرده، اما با توکل بر خدا، تکیه بر دانش بالای مربیانمان و تلاش بازیکنانمان امید داریم امسال بتوانیم قهرمان شویم. تکرار این موفقیت و رسیدن به فینال به مسابقات بسیار مهم و برای خیلی از تیم‌ها یک خواسته بزرگ است، اما با توجه به اینکه فصل گذشته به این مهم دست پیدا کرده‌ایم قطعا چیزی غیر از قهرمانی برایمان لذت بخش نخواهد بود.

وی در مورد دیدگاهش درباره رسانه‌ها به فارس گفت: رسالت رسانه‌ها فراتر از نوشته‌ها در خصوص رفتارهای شخصی افراد است. گاهی اوقات یک موضوع شخصی و پیش پا افتاده تیتر برخی روزنامه‌ها می‌شود، در حالی که خبرهای مهم‌تری وجود دارد. با توجه به اینکه بنده در حوزه ورزش همگانی فعالیت داشته‌ام از اهمیت این موضوع آگاه هستم. در همین راستا خواهش می‌کنم که رسانه‌ها در خصوص ورزش همگانی همتشان را به کار گیرند و با توجه به اینکه این ورزش زیر بنای ورزش قهرمانی است خود به خود با تقویت آن ورزش قهرمانی ما نیز رشد و پیشرفت می‌کند. فکر می‌کنم امروزه رسانه‌ها بیشتر به حواشی می‌پردازند.

ابراهیمی در پاسخ به انتقاد برخی از اصحاب رسانه، از عدم حضور ابراهیم‌زاده در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با پرسپولیس تصریح کرد: مجموعه ذوب‌آهن تاکنون سعی کرده ارتباطش با رسانه‌ها را حفظ کند و همیشه به اصحاب رسانه احترام بگذارد، اما در مورد عدم حضور سرمربی ذوب‌آهن در نشست‌های خبری اخیر باید بگویم که آقای ابراهیم‌زاده همانطور که قبلا هم گفته شد قبل از بازی و برای حضور در نشست خبری، در جلسه‌ای حضور داشته و ضمن عذرخواهی، یورگن گده دستیار خود را به نشست خبری فرستاد و بعد از بازی هم به خاطر اینکه از وضعیت داوری ناراضی بود و برای حفظ آرامش دیدار برابر نماینده کره و تمرکز تیمی در کنفرانس حاضر نشد.
مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اتفاقاتی که برای مجموعه مدیریتی سابق رخ داده است، یادآور شد: در این مورد هیچ اظهارنظری نمی‌کنم و در مقامی نیستم که بخواهم صحبت کنم. من چند روزی است که سکان هدایت باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب آهن را به عهده گرفته‌ام و تمام تلاشم برای حرکت رو به رشد و شکوه بیشتر تیم‌های این باشگاه است.

وی ادامه داد: هر مدیری دارای تفکر خاصی است و خواهشی که از شما و سایر اصحاب رسانه‌ها دارم این است که دیگر در این مورد از من سئوال نپرسند، زیرا مسائل و مشکلات پیش آمده مربوط به من نیست و اظهار نظر من در این مورد فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.
انتهای پیام/خ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول