اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

/بسکتبال جام ملت‌های آسیا - چین/

کبیر: با راهیابی به المپیک نگاه دنیا به بسکتبال ایران بیشتر خواهد شد

خبرگزاری فارس: کارشناس بسکتبال ایران گفت: اگر بتوانیم با قهرمانی در آسیا راهی المپیک شویم، نگاه دنیا به بسکتبال ما بیشتر معطوف خواهد شد.

کبیر: با راهیابی به المپیک نگاه دنیا به بسکتبال ایران بیشتر خواهد شد
اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد حضور تیم ملی بسکتبال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی تمرینات خوبی را در مدت زمانی که در اردو بود انجام داده و در تورنمنت‌های خوبی هم شرکت کرده است. در مسابقات ویلیام جونز با وجود اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و قهرمان شدیم.

وی گقت: با اضافه شدن حامد حدادی و ارسلان کاظمی به جمع ملی‌پوشان تیم ملی شرایط بسیار مطلوبی دارد. کامل‌ترین تیم در چند سال گذشته را در اختیار داریم و بازیکنان با تجربه‌تر شده‌اند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید قهرمانی ایران حتمی است.

کارشناس بسکتبال ایران عنوان کرد: اگر ما بتوانیم با قهرمانی راهی المپیک شویم، این موضوع می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت بسکتبال ایران کند. قطعاً با راهیابی به المپیک نگاه دنیا به بسکتبال ما بیشتر معطوف خواهد شد.

کیبر گفت: چین اصلی‌ترین حریف ما در این مسابقات است. این تیم در چند ماه گذشته تدارک خوبی دیده و در تورنمنت‌های بزرگی شرکت کرده است. از طرف دیگر از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد حضور بازیکنان آمریکایی و آفریقایی در تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا عنوان داشت: این اتقاق در سال‌های گذشته هم رخ داده است.در تیم قطر از 12 بازیکن 10 بازیکن آن غیر قطری هستند، اما باز هم هر بازی مقابل ما قرار گرفته‌اند حرفی برای گفتن نداشته‌اند.

وی افزود: تیم‌های عربی برای نتیجه‌گرفتن دست به هرکاری می‌زنند، اما ما ایرانی هستیم و دوست نداریم غریبه‌ای در تیم کشورمان حضور داشته باشد و می‌خواهیم با قدرت خودمان به موفقیت برسیم.

بیست‌و‌ششمین دوره بسکتبال جام ملت‌های آسیا از 24 شهریور‌ تا ۳ مهرماه در شهر ووهان چین برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان دوره گذشته و مدافع عنوان قهرمانی این دوره محسوب می‌شود.
انتهای پیام/l
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول