اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

60 میلیون پول آب باشگاه هم نمی‌شود!

جباری‌زاده: تصمیم کسر بودجه فوری و غیرمنطقی گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: تصمیم کسر بودجه فوری، بدون فکر و غیرمنطقی گرفته شده است.

جباری‌زاده: تصمیم کسر بودجه فوری و غیرمنطقی گرفته شد
حسن جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در واکنش به کسر بودجه باشگاه آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: متأسفانه در آخرین لحظات اعلام کردند که بودجه باشگاه از 3 میلیارد و نیم به 60 میلیون کاهش یافته است. از لحاظ شرعی و انصافی نمی‌توان این تصمیم را توجیه کرد. 60 میلیون پول آب یک باشگاه هم نمی‌شود!

وی ادامه داد: شاید این تصمیم، توهین به هواداران باشد، چرا که آنها منتظر حضور تیم قدرتمند خود در لیگ هستند. ما با بازیکنان و به مربیان خود تعهد داده و قرارداد با آنها امضا کرده‌ایم. اگر مسئولان قصد کاهش بودجه را داشتند چرا قبل از این اعلام نکردند؟

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: این تصمیم فوری و بدون فکر گرفته شده است و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. استان هرمزگان 10 هزار میلیارد تومان درآمد دارد و فکر نمی‌کنم بودجه 3 میلیاردی یک نقطه هم از این پول به حساب آید.

وی در مورد علت این تصمیم افزود: معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهوری بودجه باشگاه را به 60 میلیون کاهش داده و این امر را به علت عدم حمایت بخش دولتی از ورزش حرفه‌ای اعلام کرده‌اند.

جباری‌زاده در خصوص اینکه اکثر باشگاه‌های ایران با بخش دولتی اداره می‌شوند، تاکید کرد: ما هم در این موضوع مانده‌ایم. ما در آخرین نقطه کشور قرار داریم، اما برای اعمال تصمیم‌گیری‌های منفی در اولویت قرار داریم.

وی درباره احتمال انصراف و انحلال این باشگاه به خبرنگار فارس گفت: تمام مسئولان هرمزگان، استانداری و نمایندگان مجلس در حال پیگیری موضوع هستند و اعلام کرده‌اند که ما به کار خود ادامه دهیم و شرایط اصلاح خواهد شد. مردم باید بدانند که چه کسانی و چگونه برای آنها تلاش می‌کنند و باید به نسل آینده جواب بدهیم. اگر مسئولان به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند بحث بودجه حل خواهد شد.

جباری‌زاده یادآور شد: آلومینیوم 10 سال است که در لیگ‌های مختلف تلاش می‌کند و حالا مسئولان قصد دارند یک شبه زحمات آنها را نابود کنند. آلومینیوم در سال‌های فعالیتش در لیگ‌های مختلف حتی یک بار هم پسرفت نداشته است.

وی در پایان گفت: اگر مشکل ما در هفته اول حل نشود و حتی بتوانیم از هفته دوم در لیگ حاضر شویم باز هم قول می‌دهم که قهرمان می‌شویم، اما اگر مسئولان استانی کاری برای تیم انجام ندهند مجبور هستیم که انصراف بدهیم. استان هرمزگان نیازمند حمایت بیشتر مسئولان خود است و حیف است که استعدادهای این استان ناشناخته باقی بمانند.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول