اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

توکل در گفت‌وگو با فارس:

خوشحالم به عنوان یک ایرانی یادگاری از من در تالار مشاهیر فیلا باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون جهانی گفت: خوشحالم به عنوان یک ایرانی، از من در تالار مشاهیر فیلا یک یادگاری باقی می‌ماند.

خوشحالم به عنوان یک ایرانی یادگاری از من در تالار مشاهیر فیلا باقی می‌ماند
محمد توکل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره انتخابش برای عضویت در تالار مشاهیر فیلا گفت: حدود 40 سال در فیلا فعالیت داشتم و از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی بابت این انتخاب تشکر می‌کنم. خوشحالم که پس از سال‌ها به عنوان یک ایرانی، یک یادگاری از من باقی می‌ماند.
وی در ادامه افزود: اینکه یک ایرانی غیر مدال‌دار و غیرکشتی‌گیر عضو تالار مشاهیر باشد افتخار بزرگی است. این افتخار متعلق به تمام جامعه کشتی است و این مسئله را به هیچ عنوان شخصی تلقی نمی‌کنم. امیدوارم بعد از من هم افراد بیشتری از کشورمان به عضویت این تالار درآیند و باعث افتخار ایران شوند.
امشب و پیش از آغاز مسابقات جهانی کشتی در استانبول از 9 چهره مطرح کشتی جهان تقدیر می‌شود و نام آنها به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی کشتی ثبت می‌شود که از ایران ابراهیم جوادی و دکتر محمد توکل برای این موضوع نامزد شده‌اند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول