اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

حمید آقا نبوده؛ محمود آقا بوده!

کاظمیان: اشتباه از طرف فدراسیون سوارکاری بوده است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون سوارکاری درباره معرفی حمید حیدری به‌عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت که اشتباه از طرف فدراسیون بوده است و قرار بوده از ابتدا محمود حیدری به‌عنوان سرپرست معرفی شود.

کاظمیان: اشتباه از طرف فدراسیون سوارکاری بوده است
محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اشتباه انجام گرفته درباره معرفی حمید حیدری نایب رئیس فدراسیون چوگان به‌ جای محمود حیدری که در گذشته سمت سرپرستی هیات سوارکاری استان تهران را برعهده داشته است، گفت: این اشتباه از طرف فدراسیون سوارکاری بوده است و به‌جای اینکه محمود آقا معرفی شود به‌اشتباه حمید آقا معرفی شده است.

وی افزود: البته جلسه معارفه از سوی وزارت ورزش برای حمید حیدری انجام نشده است و فقط جلسه‌ای داشتیم. امروز جلسه معارفه محمود حیدری برگزار خواهد شد و ایشان به‌عنوان سرپرست در فدراسیون سوارکاری حضور خواهند داشت.

در اقدامی نادر پس از اینکه از سوی وزارت ورزش و جوانان حیدری به‌عنوان سرپرست معرفی شد، مسئولان فدراسیون سوارکاری با توجه به اینکه این فدراسیون در همسایگی فدراسیون چوگان قرار دارد! به اشتباه حمید حیدری را به‌عنوان سرپرست جدید معرفی کردند و در سایت این فدراسیون هم به این موضوع اشاره شد و حتی زین‌العابدین واردی سرپرست سابق فدراسیون نیز در جلسه‌ای به همراه حمید حیدری تمامی امکانات این رشته را برای آشنایی بیشتر مورد بازدید قرار داد و حتی برای تماشای مسابقات نیز رفت و به‌سخنرانی نیز پرداخت،‌ اما پس از 4 روز به ایشان اطلاع داده شد که محمود حیدری که در گذشته در وزارت تعاون و از همکاران سابق عباسی وزیر ورزش بوده است جای شما مسئولیت فدراسیون سوارکاری را برعهده گرفته است.

از اردیبهشت‌ماه 90 پس از اتمام دوره ریاست محمدرضا تابش، فدراسیون سوارکاری بدون رئیس و با سرپرستی دکتر واردی اداره می شد که قرار است محمود حیدری سرپرست سابق هیات سوارکاری تهران به‌عنوان سرپرست در این فدراسیون حضور یابد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول