اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج خبر داد:

آغاز مرحله جدید نظارت بر قیمت‌ها در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تر‌ه‌بار شهرداری کرج از مرحله جدید نظارت بر نحوه عملکرد این میادین در شهرداری کرج خبر داد.

آغاز مرحله جدید نظارت بر قیمت‌ها در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا عسگری اظهار داشت: دور جدید نظارت ستادی همزمان با مهر ماه سال ‌جاری بر نحوه عملکرد بازار‌های میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گرفته است.
‌وی افزود: در این راستا پنج گروه ویژه متشکل از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان به منظور کنترل عملکرد غرفه‌داران و مسئولان ذیربط درباره چگونگی نظارت بر کیفیت و قیمت محصولات قابل عرضه در بازار روزها و بررسی میزان رضایتمندی شهروندان به این مراکز اعزام می‌شوند.
عسگری ادامه داد: این سازمان با اجرای طرح نظارت و بازرسی بر وضعیت عرضه محصولات نظارت ضمن کنترل قیمت‌ها به ارائه خدمات با کیفیت مطلوب می‌پردازد.
این مسئول با بیان این که بهره‌گیری از نظرات شهروندان در راستای بهبود کیفیت میادین میوه‌ و تره‌بار همواره مدنظر قرار گرفته است، ادامه داد: تنظیم ساعات کاری بازارها، کنترل کیفی محصولات، بازرسی‌های مستمر و دقیق و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان در بهبود خدمات‌رسانی این سازمان تأثیرات فراوانی دارد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج یادآور شد: نظارت بر عملکرد بازار روزها و میادین کرج به صورت مستمر توسط کارشناسان سازمان انجام می‌شود.
هم اکنون 20 بازار روز در نقاط مختلف کلانشهر کرج فعال است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول