اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

بهترین افراد راهی مسابقات جهانی می‌شوند

علی‌نژاد: انتخاب بانوان ملی‌پوش ووشو به من مربوط نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ووشو گفت: سرمربی چینی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی ووشو را معرفی می‌کند و انتخاب ملیپوشان به من مربوط نمی‌شود.

علی‌نژاد: انتخاب بانوان ملی‌پوش ووشو به من مربوط نمی‌شود
مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره اظهارات بعضی از بانوان ووشوکار مبنی بر وجود تبعیض در انتخاب ملی‌پوشان گفت: در نهایت باید 4 وزن راهی مسابقات جهانی شوند و از بین 7 نفری که در اردو حضور دارند 3 ملی‌پوش حذف می‌شوند. مربی چینی نیز علاقه خاصی به فرد مشخصی ندارد و از طرفی حریفان ایران را در اوزان اعزامی مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: نفرات اعزامی به مسابقات را مربی چینی تعیین می‌کند و انتخاب ووشوکاران به من ربطی ندارد. مکانیسم انتخاب مشخص است. همه افراد حاضر در اردو زحمات زیادی کشیده‌اند و در آن شکی نیست اما بهترین افراد راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا مریم توکلی در وزن 52- کیلو، با وجود داشتن حریفی از ترکیه، در دیدار دوستانه مبارزه نکرد، اظهار داشت: منصوریان در این وزن مبارزه کرد چرا که قرار بود وی به مسابقات جهانی اعزام شود.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول