اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

/رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور/

تیراندازان اصفهانی قهرمانان روز نخست مسابقات

خبرگزاری فارس: تیراندازان اصفهانی در روز اول رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیراندازان اصفهانی قهرمانان روز نخست مسابقات

 به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، روز نخست رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با قهرمانی تیراندازان اصفهانی در رشته تفنگ 10 متر بادی به پایان رسید.

 

در رشته تفنگ 10 متر بادی صبح امروز در مرحله مقدماتی 78 تیرانداز در دو راند به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت حسین باقری از اصفهان، ساسان شهسواری از همدان، مهدی جعفری‌پویا از سیستان‌و‌بلوچستان، سعید مسروری از همدان، بهزاد احمدی از مرکزی و سید‌جلال احمدی از اصفهان به‌عنوان 6 تیرانداز برتر راهی فینال شدند.

 

در این رشته صابر پرستی از آذربایجان‌غربی، محمد زائر‌رضایی از تهران و پوریا نوروزیان از ایلام با کسب امتیازات برابر به مرحله شوت آف رسیدند که در نهایت پرستی و زائررضایی با کسب امتیازات بالاتر همراه 6 تیرانداز دیگر به فینال تفنگ بادی 10 متر راه یافتند.

 

رقابت‌های فینال این رشته عصر امروز در سالن فینال مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد که در بخش انفرادی حسین باقری از اصفهان با امتیاز 698 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در این رشته ساسان شهسواری با امتیاز 692 نایب قهرمان شد و مهدی جعفری‌پویا با امتیاز 687 به عنوان سومی رسید.

 

در این رشته 20 تیم از سراسر کشور به رقابت با هم پرداختند که در نهایت اصفهان با امتیاز 1752 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و استان‌های همدان و تهران به ترتیب با کسب امتیازات 1745 و 1741 به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

*صفاری قهرمان تپانچه 50 متر شد  

در این رشته 54 تیرانداز از صبح امروز در دو راند به رقابت پرداختند که در نهایت 8 تیرانداز به نام‌های سپهر صفاری از چهارمحال‌وبختیاری، میلاد طالبی از آذربایجان‌غربی، عباس روزبهانی از تهران، آرمین مجد از خراسان‌رضوی، ابراهیم برخورداری از قزوین، سید‌مهدی موسوی‌رازی از همدان، محسن نصراصفهانی از اصفهان و چنگیز مصیب‌زاده از فارس با کسب امتیازات برتر راهی رقابت فینال شدند.

 

رقابت‌های این رشته در مرحله فینال عصر امروز پیگیری شد که در نهایت سپهر صفاری با امتیاز 637 به عنوان قهرمانی رسید و عباس روزبهانی و میلاد طالبی به ترتیب با کسب امتیازات 634 و 633 دوم و سوم شدند.

 

*تیراندازان زن فردا در دو رشته به مصاف هم می‌روند  

فردا و با آغاز روز دوم رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور زنان تیرانداز در دو رشته به مصاف هم می‌روند.

 

تیراندازان زن ابتدا عصر امروز به تمرین رسمی می‌پردازند، سپس از صبح فردا در دو رشته تپانچه بادی و تفنگ درازکش به مصاف هم می‌‌روند تا در نهایت قهرمانان این دو رشته عصر فردا معرفی شوند.

 

همچنین عصر فردا تیراندازان مرد در رشته‌های تپانچه بادی و تفنگ درازکش و تیراندازان زن در رشته‌های تپانچه 25 متر در دو بخش سرعت و دقت به تمرین رسمی می‌پردازند تا خود را برای رقابت‌های روز یکشنبه آماده کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول