اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم ارتقای امنیت در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با اشاره به لزوم ارتقای امنیت در فارس گفت: برنامه‌های مناسبی برای ایجاد امنیت بیشتر و پایدارتر در این استان در نظر گرفته شده است.

لزوم ارتقای امنیت در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: امنیت ضامن بقای جامعه است و اگر می‌خواهیم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی موفق شویم باید امنیت را ارتقا دهیم.
صادق عابدین اضافه کرد: در جامعه‌ای که امنیت نباشد امکان توسعه فعالیت‌های مختلف فرهنگی نیز وجود ندارد و باید به این موضوع آگاه باشیم.
وی ادامه داد: استان فارس از استان‌هایی است که موقعیت ویژه در کشور دارد و باید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در امنیت نیز توجه شود.
رئیس شورای تامین استان فارس بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی بیشتر امروز به دنبال تقویت وضعیت امنیت در این استان باشیم و نیروها و امکانات نیز افزایش یابد.
صادق عابدین تصریح کرد: باید شاخص امنیتی در استان فارس طوری باشد که به آن افتخار کنیم، چراکه اقتدار به اسلحه و قدرت نظامی نیست و همکاری آحاد مردم در ایجاد امنیت باید فراهم شود.
در ادامه فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در سخنانی به نمایندگی از اعضای شورای تامین استان فارس با قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق انتظامی استان فارس گفت: مردان ناجا در فارس در دوران فتنه با همت خوبی پای کار آمدند و افتخارآفرینی کردند.
غلامحسین غیب‌پرور ابراز داشت: استان فارس به عنوان مینیاتور بزرگ ایران امروز در معرض بسیاری از تهدیدها است و همت و اتحاد مسئولان را برای مقابله با این تهاجمات مختلف می‌طلبد.
وی ادامه داد: مسئولان در استان فارس باید مانند یک پازل عمل کنند، چراکه اگر غفلتی صورت گیرد پازل تکمیل نشده و در اهداف موفق نمی‌شویم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در فارس مدتی را با نوسان‌های مختلف گذراندیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی مسئولان شاهد پیشرفت این استان باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول