اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

برای کاهش خطاهای فردی تلاش کردیم

بحرینی: به ارتقا در رده‌بندی مسابقات والیبال زنان آسیا امیدوار هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: با تلاش برای کاهش خطاهای فردی بازیکنان، به ارتقای مقام قبلیمان در مسابقات زنان آسیا امیدواریم.

بحرینی: به ارتقا در رده‌بندی مسابقات والیبال زنان آسیا امیدوار هستیم
پریسا بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره تمرینات تیم ملی والیبال بانوان در روزهای نزدیک به اعزام گفت: بازیکنان دارای انگیزه و شرایط خوبی هستند. مصدوم نداریم و اگر هم کسی آسیب‌دیده باشد بسیار جزئی است. ملی‌پوشان نیز در حد لازم شرایطی را که از آنها انتظار داریم برآورده کرده‌اند.

وی مهمترین حریف ایران را در مسابقات آسیایی، تایوان اعلام کرد و اظهار داشت: اندونزی در رده‌بندی جهانی به ما نزدیک است و تایوان در رده سی‌وهفتم جهان قرار دارد، به همین دلیل بازی سختی را مقابل تایوان خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی، میانگین قدی ملی‌پوشان ایرانی را نسبت به دوره قبل بهتر دانست و عنوان کرد: بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی از نظر میانگین قدی به ما نزدیک هستند، اما قزاقستان بازیکنان بلندقدی دارد. البته همه چیز به قد بازیکنان بستگی ندارد بلکه تفکر در حین بازی، تاکتیک و درصد خطاهای کم به موفقیت تیم کمک می‌کند.

بحرینی در پایان گفت: اردوهای ما در حدی بود که بتوانیم خطاهای فردی بازیکنان را کمتر کنیم. در مسابقات آسیایی نیز به ارتقای مقام امیدواریم.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول