اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم تا به خوش‌رنگ‌ترین مدال برسم

باباجان‌زاده: ایران را صاحب اولین مدال جهانی سنگین‌وزن فرنگی می‌کنم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی گفت: در مسابقات قهرمانی جهان با غیرت ایرانی روی تشک حاضر خواهم شد و بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم تا ایران را صاحب اولین مدال جهانی این وزن کنم.

باباجان‌زاده: ایران را صاحب اولین مدال جهانی سنگین‌وزن فرنگی می‌کنم
بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»‌، درباره حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان ترکیه و گزینشی المپیک لندن گفت: آمادگی خوبی در اردوها کسب کردم و در شرایط ایده‌آلی قرار دارم. البته کار سختی در سنگین‌وزن دارم چون قهرمانان جهان و المپیک در این وزن بسیار هستند.
وی ادامه داد: به عقیده کارشناسان سخت‌ترین وزن مسابقات جهانی کشتی فرنگی 120 کیلو است و حریفان قدرتمندی حضور دارند، اما با غیرت ایرانی روی تشک حاضر خواهم شد و بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم تا به خوش‌رنگ‌ترین مدال برسم و ایران را صاحب اولین مدال جهانی این وزن کنم.
دارنده نشان طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی آسیا تصریح کرد: همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد. ترک‌ها میزبان هستند و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، اما تیم ملی فرنگی ایران تیم بزرگی است و تمام کشورها روی آن حساب می‌کنند. باید بجنگیم چون محکوم به پیروزی هستیم. از مسئولان هم خواهش می‌کنم تا حمایتشان را از کشتی بیشتر کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول