اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس:

بیکاری در اهر نمود عینی پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ‌‌از نبود فرصت‌های باز سرمایه‌گذاری در این شهرستان انتقاد کرد و گفت:بیکاری در این اهر نمود عینی پیدا کرده است.

بیکاری در اهر نمود عینی پیدا کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، غلامحسین مسعودی‌ریحان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان اهر با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در سخنان کوتاهی، تسریع در اجرای بزرگراه اهر ـ تبریز به دلیل تصادفات مکرر در این جاده را ضروری برشمرد و خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر در اجرای این پروژه باشد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، یکی از مشکلات منطقه را مشکلات بیکاری اعلام کرد و گفت: نبود فرصت‌های باز برای سرمایه‌گذاری و فقدان طرح‌های تولیدی صنعتی باعث شده که بیکاری در شهرستان اهر نمود عینی پیدا کند.
وی، نیازهای مهم شهرستان استادیوم 5 هزار نفری و ایجاد سدهای جدید برای مهار آب‌های روان را از خواسته‌های مهم شهروندان عنوان کرد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، توسعه هر منطقه را در زمینه‌های مختلف در گرو ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه همه جانبه ذکر کرد.
مسعودی‌ریحان در این مراسم از تلاش‌های ویژه مسئولان شهرستان در توسعه مسکن مهر، مقاوم‌سازی اماکن روستایی و نوسازی مدارس شهری و روستایی قدردانی کرد. 
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول