اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

در حالی که عراق با سنگاپور بازی دارد

جاسم کرار در کره‌جنوبی چه می‌کند؟

خبرگزاری فارس: حضور جاسم کرار در تهران به معمای پیچیده‌ای تبدیل شده؛ این بازیکن به بازی با سنگاپور نمیرسد و جالب اینجاست که اعلام شده وی در کره‌جنوبی به سر میبرد.

جاسم کرار در کره‌جنوبی چه می‌کند؟
به گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار طبق گفته پزشک تیم ملی عراق به بازی تیم ملی این کشور با سنگاپور نمی رسد. کرار در دیدار با اردن دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

باشگاه استقلال برای پیگیری وضعیت کرار تماس هایی با مدیربرنامه های این بازیکن داشته و به آنها اعلام شده که کرار پس از بازی تیم ملی عراق با کره جنوبی از سئول مستقیم به تهران می آید.

جاسم کرار در پیغامی که به استقلالی ها داده عنوان کرده اگر به بازی نرسد سریعا به ایران بازمی گردد. نکته جالب اینجاست که پزشک تیم ملی عراق دیروز رسما اعلام کرد این بازیکن به مسابقه با "سنگاپور" نمی رسد اما از این بازیکن در تهران خبری نیست و جالب تر این است که مدیر برنامه های این بازیکن به مسئولان استقلال اعلام کرده کرار از کره جنوبی به تهران می آید.

این در حالی است که تیم ملی عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی با اردن و سنگاپور و چین همگروه است. ضمن اینکه بازی این تیم با سنگاپور در این کشور است.

کره جنوبی با تیم های کویت، امارات و لبنان همگروه است. یک نکته جالب دیگر اینکه ولید علی دیگر بازیکن استقلال که در تیم ملی کویت است این هفته با کره جنوبی بازی دارد اما نه در سئول بلکه این مسابقه در کویت برگزار می شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول