اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ

کاتاروهای انفرادی جوانان و زیر 21 سال به ترکیه میروند

خبرگزاری فارس: علاوه بر تیم‌های کومیته جوانان و زیر 21 سال، کاتاروهای انفرادی نیز در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه شرکت خواهند کرد.

کاتاروهای انفرادی جوانان و زیر 21 سال به ترکیه میروند
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی جوانان و زیر 21 سال ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی مالزی آماده می کنند، در همین راستا در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه شرکت خواهند کرد.
در رده سنی 14-15 سال (جوانان) در وزن 52- کیلوگرم آرش علی نژاد، در وزن 57- کیلوگرم فرزاد شفیعی، در وزن 63- کیلوگرم علی نجفی، در وزن 70- کیلو گرم شهاب نوروزی و در وزن 70+ کیلوگرم مسعود پرویز، در رده سنی 16-17 سال (امید) هم در وزن 55- کیلوگرم محمد شایگان، در وزن 61- کیلوگرم شاهین جعفری، در وزن 68- کیلوگرم سجاد حیاتی، در وزن 76- کیلوگرم عماد مژدهی و در وزن 76+ کیلوگرم شاهین بلالایی اعضای تیم ملی جوانان و امید ایران را تشکیل می دهند.
مرتضی شفاهی و بهمن عسگری در وزن 68- کیلوگرم، علی فداکار و حامد مرادی در وزن 78- کیلوگرم و سجاد گنج زاده و یونس نوروزی در وزن 78+ کیلوگرم اعضای تیم زیر 21 سال کومیته هستند.
در بخش کاتای انفرادی نیز امیر علی زنجانی در رده سنی 14-15 سال، ابوالفضل شهجردی در رده سنی 16-17 سال و مهران قربان‌علی پور در رده سنی زیر 21 سال اعزام میشوند.
تیم های کاتا به این رقابت‌ها اعزام نخواهند شد.
به احتمال زیاد تیم ملی 23 شهریورماه راهی مسابقات ترکیه میشود.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول