اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به هیچکس وعده حضور مس در جمع شش تیم بالای جدول را نداده‌ام؛

بلاژویچ: بازیکن بی‌انضباط در تفکرات من جایی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکنان بی‌انضباط در تفکرات من هیچ جایگاهی ندارند، من به هیچکس وعده حضور مس در جمع شش تیم بالای جدول را نداده‌ام.

بلاژویچ: بازیکن بی‌انضباط در تفکرات من جایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بلاژوویج شامگاه یکشنبه پس از پایان دیدار دوستانه تیمش در مقابل تیم دسته اولی مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان مس نمایش ضعیفی در این مسابقه داشتند، باید با احیای نظم تیمی و انجام برخی تغییرات در آینده مسابقات بهتری از مس مشاهده کرد.
وی با تکذیب صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مبنی بر وعده بلاژ در مورد حضور مس در بین شش تیم بالای جدول گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان نتایج و جایگاه تیم را پیش‌بینی کنم، من هیچ قولی در این مورد به کسی نداده‌ام، من مربی باتجربه‌ای هستم و هرگز قول کسب جایگاه و رتبه مشخص را نمی‌دهم.
بلاژ افرادی را که در فوتبال قول کسب رده و جایگاه می‌دهند را شارلاتان خواند و افزود: شاید شخصی که مسئولیت ترجمه و انتقال صحبت‌های من را برای مسئولان باشگاه داشته در بیان و انعکاس منظور و صحبت‌های من مرتکب اشتباه شده باشد.
اما نکته جالب توجه این گفت‌وگو وقتی رخ داد که بلاژ متوجه شد این صحبت به نقل از مدیرعامل باشگاه مطرح شده است، وی سپس با عقب‌نشینی از مواضع خود گفت: در صورتی خواسته باشگاه باشد در این مورد فکری می‌کنم.
وی همچنین در مورد رفتار بچه‌گانه میلاد فخرالدینی در این بازی تدارکاتی بیان کرد: بی‌نظمی در تیم چیرو هیچ جایگاهی ندارد و  من با خاطیان برخورد می‌کنم، بازیکنانی در تیم من حضور دارند که با انضباط بوده و در شرایط خوبی قرار داشته باشند.
بلاژویچ با بیان اینکه فخرالدینی در دیدار مس و داماش در تفکرات من جایگاهی ندارد، عنوان کرد: بازیکنان بی‌انضباط را خودم از تیم اخراج می‌کنم، یک ورزشکار باید در مرحله نخست تفکرات و رفتار ورزشی داشته باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول