اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی استانبول

افشار زاده با کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کرد

خبرگزاری فارس: دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در خانه کشتی با کادر فنی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

افشار زاده با کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کرد
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از کمیته ملی المپیک، در آستانه اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به رقابت‌های جهانی استانبول که مرحله اول مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن است، بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در خانه کشتی با محمد بنا (سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی)، جمشید خیرآبادی، ایرج اسفندیاری، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد و روسول جزینی (کادر فنی فرنگی)، غلامرضا محمدی (سر مربی تیم ملی کشتی آزاد)، محسن کاوه، امیر توکلیان و ابراهیم مهربان ( کادر فنی آزاد)، امیر ساسان (پزشک تغذیه)، ریف رفیتف (ماساژور) دیدار و گفت و گو کرد.
افشارزاده در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه به خوبی از اعتبار کشتی ایران دفاع کنند.

در این نشست کادر فنی تیم ملی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌ها و حمایت‌های کمیته ملی المپیک از تیم‌های ملی به روند چگونگی آماده‌سازی کشتی‌گیران از ابتدای امر تاکنون اشاره داشته و عنوان داشتند با تمام توان از اعتبار کشتی ایران در رقابت‌های جهانی برای کسب سهمیه دفاع خواهند کرد.

سپس کادر فنی به برخی کمبودهای حاضر در اردو اشاره کردند که دبیر کل کمیته ملی المپیک دستور داد تا به سرعت برای رفع کمبودهای کادر فنی اقدام شود.

افشارزاده در پایان این نشست اظهار داشت: کشتی برای مردم ایران فقط یک رشته ورزشی نیست بلکه ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد، به همین دلیل است که آنها همیشه حساسیت خاصی در پیگیری اخبار آن داشته و دعای خیرشان بدرقه راه ملی‌پوشان است. امیدوارم به لطف الهی و دعای خیر مردم مزد زحمات خود را در این رقابت‌ها گرفته و دل ملتی را شاد کنید.
بنا بر دستور افشارزاده مسئولان تدارکاتی کمیته ملی المپیک صبح امروز اقدام به برطرف کردن درخواست‌های کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در اردو کردند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول