اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منتظر رای کمیته انضباطی در مورد جاسم کرار هستیم

جعفری: باشگاه استقلال برای حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه همکاری میکند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: فکر میکنم مسئولان باشگاه استقلال برای حضور هواداران تبریزی در ورزشگاه همکاری کنند.

جعفری: باشگاه استقلال برای حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه همکاری میکند
محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تراکتورسازی برای بازی با استقلال اظهار داشت: آماده رقابت با استقلال هستیم. ما می خواهیم که سه امتیاز را کسب کنیم اما پیروزی در این مسابقه دست خدا است. همه تیم های برای پیروزی به میدان می آیند.مگر استقلال برای باخت به میدان می آید که ما به باخت فکر کنیم؟ مطمئن هستم که از تهران دست خالی برنمی گردیم.

وی در خصوص حضور تماشاگران تبریزی در بازی با استقلال گفت: خودم معتقدم که همیشه حق با میزبان است و می تواند مقدار حضور تماشاگران میهمان را تعیین کند اما مسئولان باشگاه بزرگ استقلال هم می دانند که هواداران تراکتورسازی زیاد هستند و برای حضورشان در ورزشگاه نمی شود تعداد تعیین کرد. به نظر من باید تعامل سازنده ای با هم داشته باشیم. یک طرف ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی بدهند. فکر هم نمی کنم باشگاه استقلال تاکید زیادی به این مسئله داشته باشد و حتما همکاری می کند. ما دنبال کری خواندن نیستیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا آنها دوست دارند در تبریز هواداران تیم حریف با هواداران تراکتور یکسان باشند، گفت: ما هم دوست داریم که هواداران دو تیم در ورزشگاه باشند اما در تبریز طرفداران تیم های رقیب نمی آیند. در همان بازی تراکتورسازی و استقلال در فصل گذشته فقط 200 هوادار استقلالی آمده بودند. عزیز محمدی هم برای بازی این هفته با استقلال به ما گفت که سعی می کند حداکثر ظرفیت برای حضور هواداران تیم ما را در ورزشگاه فراهم کند.

جعفری در مورد شکایت از جاسم کرار نیز تصریح کرد: منتظر رای کمیته انضباطی هستیم و دیگر در این خصوص اظهار نظر نمی کنیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول