اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

خیرآبادی در گفت‌وگو یا فارس:

فرنگی‌کاران با وجود تحمل سختی‌های فراوان به دنبال افتخار آفرینی در ترکیه هستند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فرنگی‌کاران با وجود تحمل سختی‌های فراوان به دنبال افتخار آفرینی در ترکیه هستند و بسیار پرامیدتر از سال قبل هستیم.

فرنگی‌کاران با وجود تحمل سختی‌های فراوان به دنبال افتخار آفرینی در ترکیه هستند
جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه رقابت‌های جهانی استانبول گفت: نسبت به سال گذشته 5 تغییر داشتیم و تنها امید نوروزی و سعید عبدولی از تیم سال گذشته حضور دارند. از طرفی 2 مدال‌آور سال گذشته یعنی سوریان و علی‌اکبری که به مدال طلا رسیده بودند نیز امسال در ترکیب تیم حضور ندارند.
وی ادامه داد: 2 نفر از ستاره‌های کشتی فرنگی دنیا را از دست دادیم، اما به جرأت و با شهامت اعلام می‌کنم که نسبت به سال گذشته تیم بهتری داریم و تمام نفرات اعزامی شانس کسب سهمیه دارند. هر چند که خلا این 2 نفر برای تیم ضربه بزرگی بود، اما با مدیریت کادر فنی و سرمربی تیم ملی و خواستن خود کشتی‌گیران این موانع را پشت سر گذاشتیم و امید زیادی برای کسب نتایج مطلوب در استانبول داریم.
مربی تیم ملی فرنگی تصریح کرد: همواره سال قبل از المپیک در تمام رشته‌های المپیکی حساس و سرنوشت‌ساز بوده است و با سال‌هایی که المپیک برگزار نمی‌شود قابل قیاس نیست. چون تمام ورزشکاران از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردارند. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم.
خیرآبادی خاطر نشان کرد: فرنگی‌کاران ما هم آن‌قدر با انگیزه هستند که با وجود تحمل سختی‌های فراوان به دنبال افتخار آفرینی در ترکیه هستند و بسیار پرامیدتر از سال قبل هستیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول