اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

با حضور 9 تیم

بیست و یکمین دوره لیگ برتر وزنه‌برداری فردا‌ آغاز میشود

خبرگزاری فارس: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری فردا با حضور 9 تیم در همدان آغاز می‌شود.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر وزنه‌برداری فردا‌ آغاز میشود
 به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» بیست و یکمین دوره لیگ برتر وزنه‌برداری فردا‌ در حالی به میزبانی باشگاه عقاب در همدان آغاز میشود که برای حضور در رقابت‌های امسال تیم‌های ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، سیمان سپهر فارس، دانشگاه پیام نور، پیک صبای اصفهان، عقاب همدان، نیروی زمینی ارتش، هیات وزنه برداری بوشهر و هیات وزنه برداری ایلام آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

رقابت‌های این فصل طی 6 هفته برگزار میشود و قرار است در جریان کنگره لیگ وزنه برداری که امشب با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ در همدان برگزار می‌شود در مورد زمان برگزاری و میزبانان هفته‌های دوم تا ششم تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وزن‌کشی دسته 56 کیلوگرم فصل ساعت 8 صبح فردا برگزار می‌شود و ساعت 10 صبح با برگزاری رقابت‌ها در همین دسته، فصل جدید لیگ برتر آغاز می‌شود.

هفته اول رقابت‌ها تا روز ۱۳ شهریور در همدان ادامه دارد و کمیته داوران فدراسیون نیز داوران این هفته از رقابت‌ها را مشخص کرده است.
 
رقابت‌های امسال در حالی برگزار میشود که جای خالی نماینده‌ای از استان کرمانشاه به شدت احساس میشود، ضمن اینکه کوروش مازندران که قرار بود تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌ها کند از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر وزنه برداری تنها با حضور 5 تیم ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، مانیزان کرمانشاه، نیروی زمینی ارتش و خراسان رضوی برگزار و با قهرمانی تیم ملی حفاری به پایان رسید.
انتهای پیام/
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول