اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

بازیکن سرباز تیم ملی است

اردلان: قرار به انتخاب باشد فوتسال بازی میکنم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در هر رشته‌ای که بخواهند بازی می‌کنم اما اگر قرار به انتخاب باشد، بین فوتسال و فوتبال، فوتسال انتخاب من خواهد بود.

اردلان: قرار به انتخاب باشد فوتسال بازی میکنم
نیلوفر اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص مخالفت شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال با حضور بازیکنان فوتسال در فوتبال گفت: از همان ابتدا در فوتسال بودم و با توجه به شرایط خاص، صلاحدید کمیته بانوان و مسئولان به فوتبال آمده‌ام. هم‌اکنون نیز برای خدمت به تیم ملی فوتبال در مسابقات غرب آسیا آماده‌ام. بعد از این رقابت‌ها که فوتبال برنامه‌ای ندارد در لیگ فوتسال شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که بین فوتبال و فوتسال کدام‌یک را انتخاب خواهد کرد، اظهار داشت: بازیکنان باید سرباز تیم ملی باشند. در هر رشته‌ای که مسئولان صلاح بدانند بازی خواهم کرد اما اگر روزی قرار بر انتخاب بین این 2 رشته باشد ترجیح می‌دهم در فوتسال بازی کنم. با توجه به قدمت و پتانسیل این رشته فکر می‌کنم فوتسال با شرایط من مناسب‌تر است.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول