اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برای شرکت در جهانی 2011 ترکیه

تیم ملی کشتی آزاد 23 شهریور راهی استانبول می‌شود

خبرگزاری فارس: شاگردان غلامرضا محمدی برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد 2011 ترکیه 23 شهریور ماه راهی استانبول خواهند شد.

تیم ملی کشتی آزاد 23 شهریور راهی استانبول می‌شود
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» در حالی که تیم ملی فرنگی به واسطه آغاز زودتر مسابقات این رشته، 18 شهریور راهی ترکیه خواهد شد، تیم ملی آزاد نیز 23 شهریور ماه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.
این تیم که در رقابت‌های جهانی سال گذشته به مقام چهارم جهان دست پیدا کرده بود، امسال امیدواری‌ زیادی برای قرار گرفتن روی سکوی جهانی دارد.
پیکارهای کشتی آزاد از 25 شهریور با رویارویی مدعیان وزن 55 کیلو آغاز خواهد شد.
حسن رحیمی نماینده روز اول ایران به شمار می‌رود.
روز 26 شهریور نیز به جدال مردان اوزان 60، 84 و 96 کیلو اختصاص خواهد داشت که مصطفی آقاجانی، علیرضا گودرزی و رضا یزدانی در این روز روی تشک می‌روند و روز 27 شهریور، این رقابت‌ها با مسابقات اوزان 66، 74 و 120 کیلو به اتمام خواهد رسید.
مهدی تقوی، صادق گودرزی و فردین معصومی که از جمله پرامیدترین آزادکاران ایران برای کسب به مدال به شمار می‌روند نیز در روز پایان رودرروی حریفان قرار می‌گیرند.
رقابت‌ها هر روز عصر از ساعت 14 تا 21:30 به وقت استانبول برگزار می‌شود و در پایان این مسابقات نفرات اول تا پنجم (6 نفر در هر وزن) جواز حضور در المپیک 2012 لندن را کسب می‌کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول