اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

شجاعی در گفت‌وگو با فارس:

پس از غرب آسیا اردلان و کریمی در مورد ماندن در فوتسال یا فوتبال تصمیم میگیرند

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان منتخب ما توانایی بازی در هر 2 رشته را دارند اما پس از مسابقات غرب آسیا، تصمیم می‌گیرند در فوتبال بمانند یا در فوتسال.

پس از غرب آسیا اردلان و کریمی در مورد ماندن در فوتسال یا فوتبال تصمیم میگیرند
فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص مخالفت شهرزاد مظفر با حضور بانوان فوتسالیست در فوتبال گفت: کشورهایی مانند ایران و تیم‌های غرب آسیا بازیکنان ثابت فوتسال و فوتبال‌شان یکی است. هنگامی که موجودی ما همین است و بازیکنی که می‌تواند در فوتبال بازی کند و در فوتسال هم مؤثر باشد، چرا از این بازیکنان استفاده نکنیم؟
وی ادامه داد: البته قانون کلی وجود دارد که شرایط و تاکتیک فوتبال با فوتسال یکی نیست، اما چند بازیکنی که ما انتخاب کرده‌ایم توانایی لازم را برای بازی در هر 2 رشته دارند، علاوه بر این، مسابقات همزمان نیز در فوتبال و فوتسال نداریم. در این صورت انتخاب را برعهده بازیکن می‌گذاریم نه مربی. بازیکن هر رشته‌ای را که دوست داشته باشد می‌تواند انتخاب کند.

شجاعی با اشاره به قانون سه بازیکن آزاد در فوتبال و فوتسال، اظهار داشت: تفاوتی برای تیم‌های ملی نمی‌کند که این سه بازیکن در کدام رشته فعالیت کنند. با این شرایط برای مظفر احترام قائل شده‌ایم و در جلسه‌ای که با وی داشتیم به توافق رسیدیم با توجه به اینکه فوتسال تا سال 2013 مسابقه رسمی پیش‌رو ندارد و اولویت ما مسابقات فوتبال غرب آسیا است از اردلان و کریمی در مسابقات غرب آسیا استفاده کنیم و پس از آن تصمیم برعهده خود بازیکنان خواهد بود.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات فوتبال غرب آسیا، عنوان کرد: لازم است در این رقابت‌ها به مقام دست پیدا کنیم تا بتوانیم موجودیت خودمان را به ویژه پس از تصمیم ناعادلانه فیفا به اثبات برسانیم. شش دوره اردو تا روز اعزام در نظر گرفته شده و از مشاوران مرد از جمله ایراندوست و استخری برای موفقیت بانوان استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول