اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

یک تیم در قائمشهر با 2 مالک و چند مربی!

نساجی همان راهی را میرود که ابومسلم رفت

خبرگزاری فارس: در هفته‌های اخیر پرهام و رحمانی ادعای مالکیت باشگاه نساجی قائمشهر را مطرح کرده‌اند.

نساجی همان راهی را میرود که ابومسلم رفت
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، وضعیت کنونی باشگاه نساجی قائمشهر همچون روزهای نه چندان دور سیاه جامگان مشهدی شده است. جایی که باشگاه ابومسلم 2 مدعی به نام‌های وفایی و عباسی داشت و سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس وفایی مالکیت را برعهده گرفت.
در هفته‌های اخیز نیز برای نساجی دو مالک پیدا شده است، البته این موضوع خیلی با قائمشهر غریبه نیست، چرا که در فصل‌های گذشته نیز چنین بحث‌هایی بین پرهام و رحمانی به وجود آمده بود و هر کدام ادعای مالکیت باشگاه را داشتند.

پرهام پس از پایان لیگ دسته اول اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد تیم‌داری کند و هزینه کردن در فوتبال بی فایده است، اما دیری نگذشت که این موضوع به فراموشی سپرده شد و پرهام بار دیگر به نساجی بازگشت. پرهام اعلام کرد که هیچ شخصی حاضر نشده است در باشگاه فعالیت کند و مسئولان تربیت بدنی از وی خواسته‌اند تا در نساجی بماند و به کار خود ادامه دهد. از طرف دیگر کوروش رحمانی که حدود 2 سال پیش نیز بحث مالکیت باشگاه را عنوان کرده بود، بار دیگر مدعی تصاحب باشگاه قائمشهری شد و گفت: در این دو سال به علت برخی بی قانونی‌ها اشخاص دیگری در باشگاه فعالیت کردند و مالک حقیقی نساجی هستم و مدارک و اسناد لازم را نیز دارم.

پس از این کش و قوس‌ها هر کدام از مدعیان تیمی را تشکیل دادند. از طرفی پرهام که در ابتدا حتی از حضور قلعه‌نویی (مشاور مالک) و ساعی (نماینده تام‌الاختیار) در باشگاه بهره می‌برد، امید طیری را برای هدایت تیم معرفی کرد. پس از حضور طیری در قائمشهر مشکلاتی برای تیم در این شهر به وجود آمد و پس از این طیری تصمیم گرفت با تیم فعالیت نکند. پس از این مسائل پرهام نیز تصمیم گرفت از باشگاه برود و به تبع آن قلعه‌نویی و ساعی نیز از باشگاه جدا شدند.
از طرف دیگر رحمانی تیمی را تشکیل داد و داود مهابادی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد و تمرینات خود را در سرعین اردبیل آغاز کرد.

البته این موضوع در حالی است که تربیت بدنی قائمشهر پرهام را مالک قانونی باشگاه می‌داند. در زیر صحبت های مدعیان مالیکت باشگاه نساجی می‌خوانید:

* رحمانی کارمند سازمان زندان‌هاست

مهدی پرهام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این زمینه گفت: پس از جدایی‌ام مسئولان تربیت بدنی استان اعلام کردند که باید به باشگاه برگردم. زمانی که من گفتم تیم‌داری نمی‌کنم رحمانی دید که میدان خالی شده و ادعای مالکیت کرد. زمانی که مسئولان قائمشهری اعلام کردند به باشگاه برگردم من نیز فکر کردم مشکلات حل شده و برگشتم.
وی ادامه داد: پس از یازگشت یوسف دبیری را به عنوان مدیرعامل باشگاه و اسماعیل اسماعیلی را به عنوان سرمربی معرفی کردیم و روز گذشته با حضور مسئولان استان جلسه معارفه برگزار شد. اگر ما قانونی نبودیم که افراد مسئول به این جلسه نمی‌آمدند.
پرهام خاطرنشان کرد: رحمانی نماینده سهام داران موسسه نساجی مازندران است. وی کارمند سازمان زندان‌هاست. او لیست افراد طلبکار را جمع کرده بود و مبلغی از این پول را دریافت کرد و 100 میلیون دیگر باقی ماند. رحمانی برای این پول ادعای مالکیت می‌کند. من 3 سال است که 7 میلیارد برای باشگاه خرج کرده‌ام حال باید با این شخص در یک رده باشم؟

* کفاشیان و بهروان به بازپرسی احضار شدند

کوروش رحمانی نیز در خصوص شرایط نساجی به فارس گفت: آقایان چون نتوانستند مالکیت باشگاه را عهده‌دار شوند دست به حاشیه‌سازی زده‌اند. زمانی‌که ما در سرعین اردو زده بودیم تیمی در قائمشهر تشکیل داده بودند و به همین دلیل من پیگیر این موضوع شدم.
وی ادامه داد: به علت اینکه کفاشیان و بهروان دستور مقام قضایی که در تاریخ 22 مردادماه مالکیت باشگاه را به نام من اعلام کرده بود، رعایت نکردند به بازپرسی شعبه 14 کارکنان دولت احضار شدند. آنها فردا برای پاسخگویی باید به بازپرسی بروند.
انتهای پیام/خ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول