اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مسجدسلیمان:

کاهش جرم با ایجاد اشتغال محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار مسجدسلیمان گفت: کاهش چشمگیر جرم در سطح شهرستان با افزایش ایجاد اشتغال برای جوانان محقق می‌شود.

کاهش جرم با ایجاد اشتغال محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان داوود حبیبی‌پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: همواره جلوگیری از ایجاد جرم در جامعه آسان‌تر از مبارزه با آن است که باید با ایجاد اشتغال به عنوان اصلی‌ترین ابزار کاهش جرم و بزه و شناساندن حقوق شهروندی و حد و مرز افراد به  آن‌ها در جهت رسیدن به آن تلاش کرد.
وی افزود: اشتغال عامل اساسی از بین برنده زمینه بزه در جامعه است و باید در این باره تلاش کرد تا سرانه ایجاد اشتغال در شهرستان بالا رود زیرا به همین نسبت میزان بزه کاری کاهش خواهد یافت.
حبیبی‌پور با اشاره به شرایط معنوی ماه مبارک رمضان افزود: باید لحظه، لحظه این ماه عزیز را قدر بدانیم چرا که در عظمت و منزلت این ماه همان بس که حضرت رسول(ص) فرموده است شقی و بد عاقبت کسی است که ماه رمضان بیاید و بگذرد ولی آمرزیده نشود.
وی در ادامه در اهمیت امنیت با اشاره بر حدیث نعمت بر دو چیز خلاصه می‌شود، تندرستی و سلامت و امان و امنیت برقراری امنیت را از بزرگ‌ترین دغدغه حکومت‌ها یاد کرده و اظهار داشت: امنیت تعریف شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از کتاب خدا و سنت رسول است و با توجه به جهان شمول بودن اسلام، قطعاً کامل‌ترین و بهترین نوع امنیت در آن تعریف شده است.
حبیبی‌پور در ادامه ضمن اشاره به جمله همه آحاد جامعه با هر منصب و قومیتی و با هر گرایش سیاسی و سلیقه‌ای در برخورداری از امنیت یکسان هستند و باید فقط اخلالگران در امنیت  احساس ناامنی کنند.که از بیانات مقام معظم رهبری است گفت: همه در ایران اسلامی در برخورداری از امنیت مساوی هستند و تفاوتی بین مردم در این باره وجود ندارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول