اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید سمنان خبر داد:

رونمایی کتاب وصیتنامه شهدای سمنان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: کتاب وصیتنامه شهدای سمنان تا دو ماه دیگر به دست ریاست جمهوری رونمایی می‌شود.

رونمایی کتاب وصیتنامه شهدای سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسن فریدون صبح امروز در دیدار آزادگان و ایثارگران با استاندار سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: جمع‏آوری و انتشار کتاب وصیتنامه شهدا در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان قرار دارد و سمنان دومین استان کشور در جمع‏آوری وصایای شهداست.
وی افزود: جمع آوری خاطرات ایثارگران نیز در دستور کار این بنیاد قرار دارد که اگر اعتبار آن تامین شود، کتابی از خاطرات ایثارگران استان سمنان نیز به چاپ می‌رسد.
معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: حوزه تعلیم و تدوین دفاع مقدس یکی از وظایف پژوهشی بنیاد شهید بوده که در این حوزه بسیار کار شده است.
فریدون اضافه کرد: 50 عنوان کتاب در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان منتشر شده و کتابنامه آن نیز امسال به چاپ رسیده است.
وی بیان کرد: سه عنوان کتاب از خاطرات آزادگان استان سمنان با تیراژ 3 هزار جلد به چاپ رسیده است و10  عنوان کتاب دیگر نیز برای انتشار آماده است ولی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول