عجب توافقی معلومه ما باید به آمریکا غرامپ بدیم
@user17091000584615827841 ساعت پیشاینبار هم تیم مذاکره ایرانی صدالبته با قبول مسئولیت دکتر پزشکیان در حال زدن یک گند تاریخی بسیار شدید میباشد که فقط امیدواریم به هر نحو ممکن که شده از بیخ این معامله بهم بخورد و با یک زلزله صد ریشتری در ساختار تیم مذاکره و هیئت پشتیبانی کننده وزارت خارجه آن سریعا به اصول ده گانه رهبری تعیین شده بازبگ…نمایش بیشتر
@NMNMN54 دقیقه پیشدر پاسخ بهکاملا درسته. محصولات آمریکایی تراریخته و آلوده به انواع امراض صعب العلاج است
@Sarbaz787853 دقیقه پیشدر پاسخ بهکسی یادشههمین همتی به شهید رییسی تهمت بسته بودشما از چین داریدبه جای پول گندم میارید و.....اما الان خودشون از کشور جانی اپستینی دارن کالای اساسی و استراتژیک وارد می کننمردم این عذاب خداست که به رییسی کم محبتی کردیمتوبه کنید…نمایش بیشتر
@AlirezaZieglari51 دقیقه پیشدر پاسخ بهاگر انها بخواهند، می توانند از طریق هر شرکت غذایی و از هر کشوری با نفوذ! این کار کثیف را انجام دهند! مانند نفوذ اسرائیل در مساله پیجرها!
@Lync749 دقیقه پیشقیمت نان افزایش یافت :
لواش ۲۷۰۰ تومان بربری ۱۰ هزار تومان سنگک ۱۵۵۰۰ تومانخیلیم عالی... بریم گندم های دستکاری شده آمریکا رو بخریم. ماجرای واکسن فایزر...#بیوتروریسم #الفبای_امنیت #بازگشت_به_نظر_رهبری #توافق_با_آمریکا #برجام۲ #مذاکره #سیاسی #سیاست #پزشکیان #قالیباف #علی_الاصول #خطای_محاسباتی #آمریکا #صلابت #نمیپذیر…نمایش بیشتر