رهایی از سایه بلاتکلیفی نه جنگ نه صلح

🔻برای بیرون آمدن از سایه بلاتکلیفی جنگ و صلح و خنثی کردن محاصره آمریکا.ایران باید فورا با دعوت از کشورهای جهان ، میز مذاکره برای هرمز و امضای معاهده تردد امن را بچیند، و یکی از شروط هر تردد، عدم پایبندی به تحریم های یکجانبه آمریکا و سازوکار اسنپ بک باشد.#دیپلماسی_تهاجمی
11:56 - 2 اردیبهشت 1405
اقتصاد
سیاست
نظامی و امنیتی

4 بازنشر8 واکنش
75٫4k بازدید



1 پاسخ

@user1775250633492 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
احسنت