🔻برای بیرون آمدن از سایه بلاتکلیفی جنگ و صلح و خنثی کردن محاصره آمریکا.ایران باید فورا با دعوت از کشورهای جهان ، میز مذاکره برای هرمز و امضای معاهده تردد امن را بچیند، و یکی از شروط هر تردد، عدم پایبندی به تحریم های یکجانبه آمریکا و سازوکار اسنپ بک باشد.#دیپلماسی_تهاجمی