دیس‌بک به زیاده خواهی هسته‌ای آمریکا

📌در موضوع هسته‌ای بهترین شروط ما در عوض زیاده خواهی‌ها‌ی آمریکا:۱.پیوستن رژیم صهیونیستی به NPT۲.از بین بردن کلاهک‌های اتمی آن رژیم‏اینکار برای صلح و نجات بشریت هست و پذیرش حداکثری در سطح جهان دارد.🖌 محمد ترکمانه📜 ‎@mtorkamaneh
18:23 - 28 فروردین 1405

1 إعادة النشر1 التفاعل
60٫2k من المشاهدات


1 الإجابة

‌فلانی‌ صورة الملف الشخصي
@Vvghhhggfd28 فروردین 1405
تعليقًا على
داریم کم کم به نقطه : بگذار حداقل یه بوق بزنم نزدیک میشیم !