بعد از آرامگاه فردوسی در مشهدالرضا، زمینهای کشاورزی بسیاری وجود دارد از جمله روستای زاک، روستای نجم، خوش دره، ماریان و... که به علت سوءاستفاده دلالان تحت عنوان زمینهای باغی و به صورت وکالتی در حال خرید و فروش است. نکته مهمتر اینکه در این منطقه به جهت تامین آب زمین فروخته شده چندین چاه غیرمجاز زده شده است که سال گذشته این چاهها پر شد ولی بعد از دو سه هفته مجددا چاهها را خالی کردند و دوباره شروع به استخراج غیرقانونی آب های زیرزمینی کردند. خواهشمندم که این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود و تعیین تکلیف شود.اگر بناست ساخت و ساز انجام شود پس مجوزهای لازم هم داده شود و اگر بنا نیست ساخت و سازی صورت بگیرد پس چرا جلوی دلالی این عده گرفته نمیشود؟؟آیا درست است این فردی که الان دلال است مقصر نباشد و کسی که آمده و این زمین را با هزار مکافات خریداری کرده است مقصر شناخته شود؟؟