سردار بالاخره بعد از مدتها خودی نشون دادید و در صحنه حضور داشتید.داشت جسارتا قیافه جنابعالی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی رو فراموش میکردم. سردار باید بیشتر خودتون رو نشون بدید.آها یادم رفت از نظر امنیتی نباید خودی نشون بدید اما دست مبارک میتونه رو گوشی بره و پیام بدید حداقل مثل سردار قالیباف