سردار عزیز یه سوال؟کی میخاید پاسخ بدید؟بعد از امضای توافق که عملا نمیتونید چون توافق شده جنگ در همه جبهه ها متوقف بشه.ما مجبور به انجام مفاد تفاهم هستیم اما طرف مقابل هم آیا هست؟اگه بود که الان هم باید پایبند به آتش بس بود. طبیعتا یه چیزی بگید که توان انجامش رو داشته باشید خاهشا.