5 ساعت پیش

ایران: حملات آمریکا نقض صریح بند یک تفاهمنامه اسلام‌آباد است

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حملات هوایی بامداد امروز آمریکا به جنوب کشور را نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم اسلام‌آباد خواند و اعلام کرد: آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهدشکنی بخشی از ماهیت آن است.
تحصیل کرده غرب که سیاست بین الملل رو بر اساس آموزه های غرب آموخته نمیتونه در برابر غرب ادبیات جنگی داشته باشه. این یک امر بدیهیه. وزارت خارجه نیازمند افراد ایرانیه. وزارت خارجه در زمان امیرعبدالهیان را مقایسه کنید با زمان عراقچی. محکوم کردن در زمانی که بهت حمله شده اوج ذلت و خواریه
08:59 - 7 تیر 1405




1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar4 ساعت پیش
در پاسخ به
با سهادت شهید امیر عبدالهیان وزارت خارجه ی ایران یه نخبه رو از دست داد او هم زمان که یک وزیر خارجه بود یک رزمنده هم بود و این ازش یک سیاستمدار ذوابعاد ساخته بود