تصمیم‌گیری برای تعیین مسیر تشییع پیکر رهبر شهید در مشهد

معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) از انتخاب 2 مسیر برای تشییع پیکر رهبر شهید در مشهد خبر داد و گفت مسیر نهایی تا فردا قطعی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شاد امروز در دومین جلسه شورای اداری مشهد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرار است روز پنجشنبه ۱۸ تیرماه میزبان پیکر پاک و مطهر امام شهید و همراهانشان باشیم.وی افزود: مراسم از ۵ روز قبل در تهران آغاز می‌شود که دو‌ روز وداع در حرم امام (ره) و یک روز تشییع در تهران داریم، در ۱۶ تیرماه پیکر به قم انتقال پیدا می‌کند و ۱۸ تیر نیز ما میزبان پیکر رهبر شهید هستیم.شاد با بیان اینکه تدابیر و ملاحظات مهم و اساسی برای مراسم داریم، عنوان کرد: قرارگاه اجرایی مراسم تشییع برعهده سپاه و ‌شخص سردار غیاثی است. مسئولیت کمیته امنیتی برعهده سردار اشعری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه، قرارگاه پشتیبانی برعهده استانداری، قرارگاه ترافیکی برعهده فرمانده انتظامی، برگزاری تدفین در حرم برعهده آستان قدس رضوی و مسئولیت انتقال و حفاظت پیکر برعهده سپاه ولی امر است.وی در خصوص مسیر تشییع پیکر رهر انقلاب گفت: 2 مسیر تا این لحظه برای تشییع پیکر رهبر شهید انتخاب شده و نهایتا تا فردا مسیر قطعی مشخص خواهد شد.#رهبر_شهید
14:56 - 22 يونيو 2026

2 إعادة النشر4 التفاعل
38٫4k من المشاهدات


6 الإجابة

‌دل سوخته‌ صورة الملف الشخصي
@Delsokhteمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
خدایا قوم یهود و صهیونیست رو نابود کن ..آمین یا رب العالمین

‌حامد‌ صورة الملف الشخصي
@hamed_amمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
باید ورودی ها و خروجی ها مشخص شود، چون جمعیت بسیار زیاد است و در نقاط تراکم ایجاد نشود ، موانع وجود نداشته باشد.برای مدیریت گرما مدیریت شود. توزیع آب و شربت وجود داشته باشد و اورژانس ها برای گرمازدگی محیا شوند.ان شا الله این مراسم دشمن حقیر ایران را کور خواهد کرد.❤️❤️❤️

‌Omid Darabi‌ صورة الملف الشخصي
@OmidDarabiمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
معلوم نیست مثل تشییع جنازه سردار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ره چند نفر کشته بدیم.

‌فتح اله‌ صورة الملف الشخصي
@user1709100798853424101منذ 3 ساعات
تعليقًا على و
‌راستگو‌ صورة الملف الشخصي
راستگو

@DoctorSadegh  •  منذ 3 أيام

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

يطلب

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

سال‌هاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نقشه ثابت را دنبال می‌کنند؛ نه با یک خیانت بزرگ، بلکه با صدها خیانت کوچک و تدریجی. قدم‌به‌قدم تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند، خطوط قرمز را جابه‌جا می‌کنند و هر بار میزان واکنش ما را می‌سنجند. اگر پاسخی درخور نبینند، گام بعدی را برمی‌دارند و جلوتر می‌آیند. حاصل این روند روشن است: توافق‌ها روی کاغذ می‌مانند و طرف مقابل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به تمام اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود. در مقابل، آستانه تحمل دشمن تقریباً صفر است. کوچک‌ترین اقدام متقابل ایران را تهدید می‌خوانند، محکوم می‌کنند و برای آن هزینه‌تراشی می‌کنند. آن‌ها حق هر اقدامی را برای خود قائل‌اند، اما برای ملت ایران حتی حق دفاع و پاسخ متناسب را نیز برنمی‌تابند. امروز مطالبه انقلابی و صریح مردم از مسئولان این است: آستانه تحمل جمهوری اسلامی را صفر کنید. هر نقض عهد باید هزینه داشته باشد. هر تجاوز باید پاسخ بگیرد. هر تهدید باید با اقدامی بازدارنده مواجه شود. دشمن باید بداند که دوران آزمودن صبر ملت ایران به پایان رسیده است. اکنون لبنان سنگ محک ماست. معاهده‌ای که بند اولش توقف جنگ در لبنان است، به تدریج نقض شده است و چیزی به بازگشت جنگ تمام عیار نمانده است. واکنش ایران چیست؟ تجربه ثابت کرده است که عقب‌نشینی، دشمن را متوقف نمی‌کند؛ بلکه گستاخ‌تر می‌کند. آنچه مانع پیشروی دشمن می‌شود، اقتدار، اقدام متقابل و تحمیل هزینه است. ملت ایران از مسئولان خود انتظار دارد که در برابر هر بدعهدی و هر تجاوز، پاسخی قاطع، فوری و پشیمان‌کننده بدهند؛ پاسخی که دشمن را از تکرار خطا بازدارد، نه اینکه او را به برداشتن گام بعدی تشویق کند.

آحاد مردم عزیز، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، مسعود پزشکیان، شعام، مجمع تشخیص مصلحت، سید مجید موسوی

100
1000

‌پدرام سهیلی فر‌ صورة الملف الشخصي
@Pedramsoheylifarمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
چرا با جزئیات میگید؟ دشمن از همین جزئیات و اطلاعات میتونه استفاده کنه لطفا دقت کنید لزومی نداره کسی بدونه مسئولیت تامین امنیت با کی هست لطفا لطفا و بازم لطفا دقت بیشتری کنیدجایگاه امام شهیدمان بهشت برین ان شاالله

‌علی رضا آخرتی‌ صورة الملف الشخصي
@user17119825936منذ 2 ساعات
تعليقًا على
در حد یک پیشنهاد است ، ستاد باید بررسی کند و تصمیم بگیرند ، اگر شدنی باشد مراسم تشییع قائد شهیدمان مثلا از ساعت ۴ یا ۵ شروع بشود ، خطر گرما و فرابنفش برای عزاداران مخصوصا از ساعت ۱۰ تا ۴، ۵ واقعا بالاست . امت امامان که خواهند آمد در هر زمانی که بفرمایند ، اما خطر مثلا سرطان پوست در آینده وجود دارد