@poyan13692 ساعت پیشدر پاسخ به🔻این بیشرف های عمال صهیونی رو باید در همان نقطه تیرباران کردزنده نگیرید این بی همه چیز های وطن فروش رو
@IranianResearcher2 ساعت پیشدر پاسخ بهبرای خانواده های شهدا آرزوی تسلای خاطر دارم.اشد مجازات رو برای آمرین و عاملین خواهشمندیم.
@Rezatalei2 ساعت پیشدر پاسخ بهآقایان مسوول نظامیبا کمال احتراماین راهکار بیانیه پشت بیانیه و استفاده از کلمات و جملات کلیشه ای همچون " در صورت تجاوز" ، " در صورت ادامه شرارت ها" و... جواب نمی دهد و ایجاد #بازدارندگی نمی کند.در برابر نقض آتش بس های مکرر آمریکا و حملات آن ها به خاک ما؛در برابر نقض آتش بس های مکرر در لبنان؛و…نمایش بیشتر
@user171198259361 ساعت پیشدر پاسخ بهرحمت و رضوان خداوند متعال بر این شهدای گرانقدر ، خدا شفا دهد مجروحان را
@user17091002427895952891 ساعت پیشدر پاسخ بهسلام سرکوبی گروه های مسلح کردی ضرورت هر لحظه است! سالهاست که ریشه پیچیده موساد و شبکه تبلیغ آمریکایی انگلیسی هنوز نفس میکشد!
@Ramen58 دقیقه پیشدر پاسخ بهوقتی دولت وقت درسرکوب عوامل موساد در اقلیم کردستان مماشات میکند از رئیس دولت اقلیم دلجویی میشوداین فاجعهکه بچه هایی یتیم شوند وامنیت فدای مماشات شود.باقدرت مواضع این مزدوران دشمن رابمباران کنید و انقدر بمب بریزید تا جرات نکنندبداخل ایران بیایند و فاجعه ایجاد کنند.من بودم شبانه روز اتش تهیه میریختم
@user17542401984945 دقیقه پیشدر پاسخ بهبه نظرم دیگه وقتشه شدت عملی نسبت به اقلیم کردستان داشته باشیم و اخطار نهایی نسبت به جمع آوری این گروه های تروریستی از خاکشون دهیم، اصلا و ابدا ساده گذشتن از این موارد جایز نیست،
@Mehdihassani7 دقیقه پیشدر پاسخ بهدر محاکمه اعضای گروهک هایی که همیشه جنایت در دستور کارشان بوده سیر دادرسی معنا ندارد اعدام قاطع و در جا در ملاعام بشدت در ادب کردن این جماعت سرتاپا زبان نفهم تاثیر گذار است
@user17090999772007982296 دقیقه پیشدر پاسخ به وآقایان مسئول لشکری و کشوریبا ادامه بازی در زمین مذاکره، بیشتر از این به مردم صدمه وارد نکنیدمسیرتان اشتباه استبه نظر رهبری برگردیدhttps://farsnews.ir/Ya_lesarat_khamenei/1781822774433454756مطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول