میشه بگید چرا دیگه خبری از حنظله نیست .... چرا قبولنمیکنید فقط باید در مواقع ضروری با امریکا در افتید .. حتی چین که کل اقتصادمون دستش افتاده جرات درگیر شدن حتی لفاظی سیاسی با امریکا رو نداره اونوقت ما دم به دم با کشوری که تکنولوژیش صد سال از ما جلو تره در میفتیم... منظورم وضعیت بانکهاست