لبیک و بیعت مردم نور با رهبری در شب عاشورا
"میدهم امشب به یاد تک، تک اهل خیام؛ دست بیعت با امام" این شعاری بود که حافظان انقلاب و خیابان در شهرستان نور در شب عاشورا و در لبیک به رهبر انقلاب بارها تکرار و با ایشان بیعت مجدد کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، فاتحان خیبر در شهرستان نور، امشب در یکصدو شانزدهمین شب اجتماع همراه با مداح و با مداحی حماسی به سبک اول انقلاب علاوه بر تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب برای دشمنان ایران و ایرانی رجزخوانی کردند و یا یاد امام شهید شعار "مثلی لا یبایع مثل یزید" را تکرار کردند و فدایی ایران عزیز شدند.
01:38 - 4 تیر 1405