21 دی 1403

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در تهران

با شروع فصل سرما تعداد سگ‌های ولگرد زیاد شده است. مدیر کنترل حیوانات مضر شهری می‌گوید که طرح ضربتی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد آغاز شده است.
ای کاش مجلس شورای اسلامی یه قوانینی بزاره و غذا دادن به حیوانات جرم انگاری بشه - این حیوانات گناه دارن انسان داره اکوسیستمشون رو با غذا دادن به هم میریزه - طرف داران حقوق حیوانات هم باید یه تجدید نظری تو عملکردشون داشته باشن و علمی به قضیه نگاه کنن - در ضمن زیاد شدن سگ های ولگرد برای جامعه و کودکان و افراد مسن خطر آفرین شده
14:47 - 22 دی 1403

190 بازدید