ای کاش مجلس شورای اسلامی یه قوانینی بزاره و غذا دادن به حیوانات جرم انگاری بشه - این حیوانات گناه دارن انسان داره اکوسیستمشون رو با غذا دادن به هم میریزه - طرف داران حقوق حیوانات هم باید یه تجدید نظری تو عملکردشون داشته باشن و علمی به قضیه نگاه کنن - در ضمن زیاد شدن سگ های ولگرد برای جامعه و کودکان و افراد مسن خطر آفرین شده