طارمی: آمریکا دوست دارد حذف شویم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام جهانی ۲۰۲۶، فاجعه بارترین جام جهانی تاریخ بود.
۳۰ MB
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی پس از اتمام بازی ایران و مصر در میکسدزون ورزشگاه لومن فیلد، اظهار داشت: متاسفانه من احساس ناراحتی می‌کنم اما ما امید داریم. انسان همیشه امید دارد و ما بعد از بازی در رختکن انرژی خوبی داشتیم. باید ببینیم چه خواهد شد، مشتاقانه منتظر بازیهای بعدی هستیم تا ببینیم چه خواهد شد. وی درباره بازگشت به تیخوانا، گفت: ما از اول جام از این چیزها شاکی بودیم. این جام جهانی فاجعه بار است، فاجعه‌بارترین. فیفا باید هر مشکلی را که وجود دارد، حل کنند. اما متاسفانه نتوانستند از همان ابتدا چیزی را حل کنند. اینفانتینو به محل تمرین ما آمد و گفت این تازه آغاز کار است و ما مشکل را حل می‌کنیم اما فردا پایان مرحله گروهی است.کاپیتان تیم ملی توضیح داد: ما مدیران خود را اینجا نداریم چون آنها ویزا ندارند. چطور ممکن است که ما همیشه اینطور به تیخوانا سفر کنیم؟ عاشق مردم مکزیک هستیم، ما عاشق تیخوانا هستیم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این درست نیست.طارمی افزود: اکنون دوباره برای رفتن به تیخوانا سفر خواهیم کرد، بدون ریکاوری. این منصفانه نیست، اصلا نیست. اگر این از نظر فیفا منصفانه است، خب اوکی، خوش به حالشان! اما چه کسی می‌خواهد به ما کمک کند؟ کی؟وی تاکید کرد: اگر می‌خواهند ما حذف شویم و بیرون باشیم، باشد ایرادی ندارد. اما این منصفانه نیست. ما ریکاوری نداریم. اینجا هیچ مدیر لجستیکی نداریم که به ما کمک کند. ما چه می‌گوییم؟ ما همیشه از این چیزها شکایت داریم اما هیچکس کمکی به ما نمی‌کند. هیچکس.مهاجم‌ تیم ملی تصریح کرد: ما از بیرون فوتبال شکایت داریم چون جزییات در فوتبال مهم هستند. همانطور که می‌دانید ریکاوری چیز مهمی است و جزییات کوچک روی فوتبال تاثیر می‌گذارند.
طارمی درمورد اینکه آیا آمریکا دوست دارد از جام جهانی حذف شوید، توضیح داد: اینجا باید با همه چیز بجنگیم. نمی‌دانم آمریکا می‌خواهد ما حذف شویم یانه اما از دیدگاه خودمان که نگاه می‌کنیم بله آنها این را دوست دارند. فکر می‌کنم چطور ممکن است ۹۰ دقیقه با استرس زیادی بازی کنیم، کلی فشار روی دوشمان است. بعد باید دوباره برگردیم به تیخوانا. وی افزود: تصور کنید فردا از مرحله گروهی صعود کنیم. شانس با ما یار است و از مرحله گروهی عبور می‌کنیم اما هیچ ریکاوری نداریم. چطور ممکن است؟ما برای مردم خودمان بازی می‌کنیم، ما می‌خواهیم شادی را به ارمغان بیاوریم. ما می‌خواهیم پیام صلح را برای مردم ایران، خارج از ایران، برای فیفا و برای همه بفرستیم. اما در مورد دیگران که بعید است این مشکل را برای ما حل کنند هیچ چیزی وجود ندارد. فیفا؟ امریکا؟ چه کسی؟ نمی‌دانم. فقط یک اسم بیاورید. بازیکن‌ تیم ملی ادامه داد: همانطور که گفتم اینفانتینو در اولین بازی آمد و گفت که ما همه مشکلات را اینجا حل خواهیم کرد. اما در واقع هیچ کاری نکرد. تدارکات ما اینجا نیست. رسانه‌های ما اینجا نیستند؟ چک کنید. نه رسانه و نه مدیر تدارکات، نه نایب رییس و نه رییس فدراسیون. طارمی گفت: ما بی‌صبرانه منتظر ادامه مسیر هستیم. ما درونمان انرژی خوبی داریم. اما باید درباره اتفاق‌های بیرون صحبت کنیم. ما باید این را کنار بگذاریم چون نمی‌توانیم همیشه آن را پیش خودمان نگه داریم. برخی از ما خوششان نمی‌آید اما فکر می‌کنم این درست نیست. ما انرژی مثبت و خوبی در خودمان داریم و خواهیم دید فردا چه خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که اگر تکرار بازی را مشاهده کنید، حسرت می‌خورید، پاسخ داد: این مربوط به فوتبال است. مطمئنا، اما ما از بیرون فوتبال شکایت داریم چون جزییات در فوتبال مهم هستند. همانطور که میدانید ریکاوری چیز مهمی است و جزییات کوچک روی فوتبال تاثیر می‌گذارند. بله، ما فقط امیدواریم. همانطور که گفتم انرژی خوبی در رختکن داشته باشیم و مشتاقانه منتظریم و ببینیم فردا برای بازی‌ها چه اتفاقی می‌افتد.متاسف نیستم هیچ پیشگویی در مورد بازیها وجود ندارد. زیرا زیرا در طول ۹۰ دقیقه تمام تلاش خود را کردیم. با توجه به شرایطی که تا الان داشتیم به خودمان افتخار میکنم و اگر اتفاقی بیفتد مسئولیتش با من است زیرا پنالتی از دست دادم و اگر از مرحله گروهی صعود کردیم، خدا را شکر.#مهدی_طارمی
11:08 - 6 تیر 1405
ورزش
فوتبال ایران




10 پاسخ

@user17091006951868571143 ساعت پیش
در پاسخ به
خدا قوت هیچ مسئولیتی گردن تو نیست سالها پنالتی زن هر تیمی که رفتی بودی و بعضا پنالتی خراب هم شد اگر قرار بود تمام پنالتی ها فوتبال گل شود که می‌رفتند دنبال شیر یا خط

تصویر نمایه‌ی ‌محمودیان‌
@farhadtasvir3 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌محمودیان‌
محمودیان

@farhadtasvir  •  2 خرداد 1405

پوشش بیمه‌ای کودکان اوتیسم
مطالبه

لزوم حمایت همه‌جانبه و پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمانی کودکان اوتیسمی

اوتیسم نامی که شاید زیاد شنیده باشید اما واقعیت زندگی با این بیماری را خانواده‌هایی درک کرده‌اند که کودک اوتیسم دارند و فشار روانی بسیاری از سوی جامعه به آن‌ها وارد می‌شود. این خانواده‌ها عادت دارند که همیشه انگشت اتهام آدم‌های مختلف جامعه به سمتشان گرفته شود. بارها برای کارهای ساده‌ای که شاید برای دیگران عادی‌تر از عادی باشد، استرس زیادی را تحمل کرده‌اند، مثلا برای خریدی ساده همراه فرزندشان، مدام مضطرب شده‌اند که مبادا قفسه‌ها را به هم بریزد و کسی بگوید تو کودکت را درست تربیت نکردی! بارها اطرافیان، دوست‌ها و آشناها پیشنهادات عجیب و غریب برای درمان می‌دهند و مثال‌ می‌زنند که دختر فلانی تخم کبوتر خورد و خوب شد یا اگر این رفتار را انجام دهی درمان می‌شود. آن‌ها نمی‌دانند که اوتیسم نوعی معلولیت ذهنی است که درمان ندارد و بر روی مغز اثرات منفی می‌گذارد و سبب مشکلاتی در تعاملات اجتماعی فرد با سایرین، ناتوانی در برقراری ارتباط‌های کلامی و غیرکلامی، انجام رفتارهای محدود و تکراری اعضای بدن به ویژه دست‎ها، سختی در یادگیری مطالب و حتی رشد می‌شود. این خانواده ها علاوه بر تحقیر اجتماعی باید هزینه های سرسام آور کلاس های کار درمانی و گفتار درمانی بپردازند که کاملاً آزاد بوده و شامل بیمه نمی شود. لذا از مسئولین امر عاجزانه خواهشمندیم که فکری به حال این خانواده ها کنند.

سازمان بیمه تأمین اجتماعی، سازمان بیمه خدمات درمانی، شورای عالی بیمه، بیمه سلامت

0
100
گزارش از مطالبه

@user1751670376793 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  1 روز پیش

مطالبه

مسئولان برای صیانت از معیشت مردم، با آسیب‌های اقتصادی مقابله کنند

مقابله جدی مسئولان با جنگ اقتصادی و ترکیبی، مستلزم توجه ویژه به مفاسد اقتصادی، ناکارآمدی‌ها و زمینه‌های آسیب‌زا در حوزه معیشت مردم است. مسئولان و تصمیم‌گیران محترم لازم است در شرایط فعلی، با تلاش بیشتر و اقدامات مؤثرتر، از اقتصاد کشور و معیشت مردم صیانت کنند. تهدیدها علیه کشور تنها محدود به حوزه نظامی نیست و در حوزه اقتصادی نیز می‌تواند آثار جدی و گسترده‌ای بر زندگی مردم بر جای بگذارد. از همین رو، مقابله با فساد، سوءمدیریت، اخلال در بازار و تصمیمات نادرست اقتصادی باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. همچنین لازم است نسبت به جریان‌ها و رویکردهایی که ممکن است مسیر تصمیم‌گیری اقتصادی کشور را از اولویت‌های اصلی دور کنند، دقت بیشتری صورت گیرد. هرگونه غفلت در این زمینه می‌تواند موجب تشدید فقر، ناترازی، تورم و فشار بر معیشت خانوارها شود. اقتصاد مقاومتی باید به معنای اقتصاد توانمند، مولد، عدالت‌محور و تاب‌آور باشد، نه اقتصادی که در آن ضعف ساختاری، فقر و ناترازی عادی تلقی شود. از این منظر، ضروری است برداشت‌های نادرست از اقتصاد مقاومتی اصلاح شود و این مفهوم در مسیر واقعی خود، یعنی تقویت قدرت اقتصادی کشور و کاهش فشار بر مردم، مورد توجه قرار گیرد. لازم است نسبت به روندهایی که موجب مزمن شدن تورم و تبدیل آن به پدیده‌ای عادی در افکار عمومی شده‌اند، حساسیت بیشتری وجود داشته باشد. اگر تورم و گرانی به مسئله‌ای روزمره و غیرقابل اصلاح تبدیل شود، امکان برنامه‌ریزی مؤثر برای آینده اقتصادی کشور دشوارتر خواهد شد. در سال‌های اخیر، در برخی مقاطع، تمرکز افکار عمومی و حتی بخشی از ظرفیت دستگاه‌ها به موضوعات حاشیه‌ای و اجتماعی معطوف شده و همین مسئله باعث شده مسائل اصلی اقتصادی، از جمله تورم، گرانی، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات معیشتی، کمتر در مرکز توجه قرار گیرد. انتظار می‌رود در چنین شرایطی، اولویت اصلی مسئولان، حفظ ثبات اقتصادی و حمایت از معیشت مردم باشد. نهادهای نظارتی، بازرسی، قضایی و اجرایی باید با دقت و هماهنگی بیشتر، زمینه‌های اخلال در بازار، سوداگری، گران‌فروشی، سوءاستفاده اقتصادی و سیاست‌های آسیب‌زا را شناسایی و کنترل کنند تا فشار مضاعفی بر خانواده‌های ایرانی وارد نشود. در حوزه تولید و خدمات نیز شایسته است حمایت از تولید، هم‌زمان با نظارت مؤثر بر قیمت‌گذاری، جلوگیری از سوءاستفاده، مقابله با انحصار و صیانت از حقوق مصرف‌کننده دنبال شود. حمایت از تولید نباید به معنای نادیده گرفتن آثار گرانی‌های چندبرابری بر زندگی مردم باشد. اگر تحولات و نوسانات اقتصادی سال‌های گذشته با دقت بررسی شود، می‌توان به روشنی دید که بخشی از مشکلات فعلی ریشه در خطاهای انباشته، غفلت از اصلاحات ضروری و بی‌توجهی به اولویت‌های اصلی اقتصاد داشته است. افزایش شدید نرخ ارز و تضعیف ارزش پول ملی نیز از جمله مسائلی است که نیازمند توجه جدی، تصمیم‌گیری مؤثر و اقدام عملی است.

سازمان های اطلاعاتی،بازرسی ،نظارتی، رقابتی و حمایتی، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، وزرا و معاونان و مشاوران آنها، آحاد مردم، مردم شریف در زندان و صحنه و جانفدا، وزارتخانه ها و سازمان ها و ارگانها، تولیدکنندگان کالا و خدمات و واسطه هاو فروشندگان، سازمان های مالی و اقتصادی، اصحاب رسانه و افشاگران مفاسد اقتصادی، سازمان های مبارزه با فساد ، احتکار و گرانفروشی، سازمان حمایت از مصرف کننده و شورای رقابت

0
100
گزارش از مطالبه

@user1751670376793 ساعت پیش
در پاسخ به
بازیکن خوب و اثر گذاری هست اما با سردار آزمون تکمیل می‌شود.ضربه اصلی را خودمان به تیم زدیم ، بعد آمریکا.بیرانوند لایی خورد دو تا توپ خورد تیرک ، پنالتی رو گل نزدیم ، و چندین موقعیت کل از دست دادیم ، سن بچه هایمان نیز کمی بالا بود.ولی در کل خوب جنگیدن و در سه بازی بدون شکست.حتی کی‌روش هم نتونست ا…نمایش بیشتر

@Mehrayin2 ساعت پیش
در پاسخ به
م
محمد مهرآیین

@Mehrayin  •  2 روز پیش

مطالبه

درخواست طرح سه‌فوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب

امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و به‌صورت سه‌فوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوث‌شده مهم‌تر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهم‌تر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقت‌نامه‌های بین‌المللی خارج می‌شویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران می‌شود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولت‌هایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خون‌بهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریخته‌شدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌9**8900‌
@user17091015760470698072 ساعت پیش
اتفاقا تو این یه مورد دم امریکا گرم. شما باید از قبل هم به خاطر جنایت هم به خاطر عدم صدور ویزا هم به خاطر بازی همجنسگرایان و در واقع به خاطر کسب رضایت خدا این مسابقات رو تحریم می کردید. ولی خب دیگه پذیرش ذلت چیزی جز این هم نتیجه نمیده. تو طول تاریخ اینطور بوده

تصویر نمایه‌ی ‌9**2691‌
@Mahashemi1 ساعت پیش
در پاسخ به
ممنونم از شما که همه با غیرت بازی کردین باعث افتخارمونین هنوز تموم نشده انشالله خدا کمک کنه صعود کنیم 🩷🇮🇷

@MOHAA1101 ساعت پیش
در پاسخ به
شُل کردید، ١۰ دقیقه ی آخر یادتون افتاد که باید فشار بیارید. پاس هاتون هی لو میرفت، کم میدویدید! میگذاشتید دریبل بزنن، نگاهشون میکردید. اما اوایل بازی نسبتا خوب بازی کردید. توقعم از شما بالاست. نمیتونم زیاد تعریف کنم. اما میتونم تشکر کنم که این همه فشار روحی و جسمی رو تحمل کردید. لعنت بر دشمناتون

@MOHAA1101 ساعت پیش
در پاسخ به
لعنت بر هر کسی که هم به ایران پشت کرد هم به تیم ملی. لعنت به هر خائنی که این بچه ها رو، در کثیف ترین کشور دنیا هو کرد. این بچه ها خیلی سختی کشیدن! لعنت بر فیفا که برخلاف ادعاش، چسبیده به سیاست مدارای دنیا و میزاره اونها این ورزش رو سیاسی کنن.لعنت بر بد شانسی ما. ما نفرین شدیم که همیشه در حسرت بمونیم

@user170910058830490084658 دقیقه پیش
در پاسخ به
مهم:دوستان خواهش میکنم از این به بعد برای کسی که خود را شاهزاده می نامد از لفظ "شاشزاده" استفاده کنید و طرفدارانش را "طرفداران شاشزاده" بنامید