@user17091006951868571143 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا قوت هیچ مسئولیتی گردن تو نیست سالها پنالتی زن هر تیمی که رفتی بودی و بعضا پنالتی خراب هم شد اگر قرار بود تمام پنالتی ها فوتبال گل شود که میرفتند دنبال شیر یا خط
@farhadtasvir3 ساعت پیشدر پاسخ بهپوشش بیمهای کودکان اوتیسممطالبهلزوم حمایت همهجانبه و پوشش بیمهای هزینههای درمانی کودکان اوتیسمی
اوتیسم نامی که شاید زیاد شنیده باشید اما واقعیت زندگی با این بیماری را خانوادههایی درک کردهاند که کودک اوتیسم دارند و فشار روانی بسیاری از سوی جامعه به آنها وارد میشود. این خانوادهها عادت دارند که همیشه انگشت اتهام آدمهای مختلف جامعه به سمتشان گرفته شود. بارها برای کارهای سادهای که شاید برای دیگران عادیتر از عادی باشد، استرس زیادی را تحمل کردهاند، مثلا برای خریدی ساده همراه فرزندشان، مدام مضطرب شدهاند که مبادا قفسهها را به هم بریزد و کسی بگوید تو کودکت را درست تربیت نکردی! بارها اطرافیان، دوستها و آشناها پیشنهادات عجیب و غریب برای درمان میدهند و مثال میزنند که دختر فلانی تخم کبوتر خورد و خوب شد یا اگر این رفتار را انجام دهی درمان میشود. آنها نمیدانند که اوتیسم نوعی معلولیت ذهنی است که درمان ندارد و بر روی مغز اثرات منفی میگذارد و سبب مشکلاتی در تعاملات اجتماعی فرد با سایرین، ناتوانی در برقراری ارتباطهای کلامی و غیرکلامی، انجام رفتارهای محدود و تکراری اعضای بدن به ویژه دستها، سختی در یادگیری مطالب و حتی رشد میشود. این خانواده ها علاوه بر تحقیر اجتماعی باید هزینه های سرسام آور کلاس های کار درمانی و گفتار درمانی بپردازند که کاملاً آزاد بوده و شامل بیمه نمی شود. لذا از مسئولین امر عاجزانه خواهشمندیم که فکری به حال این خانواده ها کنند.
سازمان بیمه تأمین اجتماعی، سازمان بیمه خدمات درمانی، شورای عالی بیمه، بیمه سلامت
0100گزارش از مطالبه
@user1751670376793 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهمسئولان برای صیانت از معیشت مردم، با آسیبهای اقتصادی مقابله کنند
مقابله جدی مسئولان با جنگ اقتصادی و ترکیبی، مستلزم توجه ویژه به مفاسد اقتصادی، ناکارآمدیها و زمینههای آسیبزا در حوزه معیشت مردم است. مسئولان و تصمیمگیران محترم لازم است در شرایط فعلی، با تلاش بیشتر و اقدامات مؤثرتر، از اقتصاد کشور و معیشت مردم صیانت کنند. تهدیدها علیه کشور تنها محدود به حوزه نظامی نیست و در حوزه اقتصادی نیز میتواند آثار جدی و گستردهای بر زندگی مردم بر جای بگذارد. از همین رو، مقابله با فساد، سوءمدیریت، اخلال در بازار و تصمیمات نادرست اقتصادی باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. همچنین لازم است نسبت به جریانها و رویکردهایی که ممکن است مسیر تصمیمگیری اقتصادی کشور را از اولویتهای اصلی دور کنند، دقت بیشتری صورت گیرد. هرگونه غفلت در این زمینه میتواند موجب تشدید فقر، ناترازی، تورم و فشار بر معیشت خانوارها شود. اقتصاد مقاومتی باید به معنای اقتصاد توانمند، مولد، عدالتمحور و تابآور باشد، نه اقتصادی که در آن ضعف ساختاری، فقر و ناترازی عادی تلقی شود. از این منظر، ضروری است برداشتهای نادرست از اقتصاد مقاومتی اصلاح شود و این مفهوم در مسیر واقعی خود، یعنی تقویت قدرت اقتصادی کشور و کاهش فشار بر مردم، مورد توجه قرار گیرد. لازم است نسبت به روندهایی که موجب مزمن شدن تورم و تبدیل آن به پدیدهای عادی در افکار عمومی شدهاند، حساسیت بیشتری وجود داشته باشد. اگر تورم و گرانی به مسئلهای روزمره و غیرقابل اصلاح تبدیل شود، امکان برنامهریزی مؤثر برای آینده اقتصادی کشور دشوارتر خواهد شد. در سالهای اخیر، در برخی مقاطع، تمرکز افکار عمومی و حتی بخشی از ظرفیت دستگاهها به موضوعات حاشیهای و اجتماعی معطوف شده و همین مسئله باعث شده مسائل اصلی اقتصادی، از جمله تورم، گرانی، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات معیشتی، کمتر در مرکز توجه قرار گیرد. انتظار میرود در چنین شرایطی، اولویت اصلی مسئولان، حفظ ثبات اقتصادی و حمایت از معیشت مردم باشد. نهادهای نظارتی، بازرسی، قضایی و اجرایی باید با دقت و هماهنگی بیشتر، زمینههای اخلال در بازار، سوداگری، گرانفروشی، سوءاستفاده اقتصادی و سیاستهای آسیبزا را شناسایی و کنترل کنند تا فشار مضاعفی بر خانوادههای ایرانی وارد نشود. در حوزه تولید و خدمات نیز شایسته است حمایت از تولید، همزمان با نظارت مؤثر بر قیمتگذاری، جلوگیری از سوءاستفاده، مقابله با انحصار و صیانت از حقوق مصرفکننده دنبال شود. حمایت از تولید نباید به معنای نادیده گرفتن آثار گرانیهای چندبرابری بر زندگی مردم باشد. اگر تحولات و نوسانات اقتصادی سالهای گذشته با دقت بررسی شود، میتوان به روشنی دید که بخشی از مشکلات فعلی ریشه در خطاهای انباشته، غفلت از اصلاحات ضروری و بیتوجهی به اولویتهای اصلی اقتصاد داشته است. افزایش شدید نرخ ارز و تضعیف ارزش پول ملی نیز از جمله مسائلی است که نیازمند توجه جدی، تصمیمگیری مؤثر و اقدام عملی است.
سازمان های اطلاعاتی،بازرسی ،نظارتی، رقابتی و حمایتی، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، وزرا و معاونان و مشاوران آنها، آحاد مردم، مردم شریف در زندان و صحنه و جانفدا، وزارتخانه ها و سازمان ها و ارگانها، تولیدکنندگان کالا و خدمات و واسطه هاو فروشندگان، سازمان های مالی و اقتصادی، اصحاب رسانه و افشاگران مفاسد اقتصادی، سازمان های مبارزه با فساد ، احتکار و گرانفروشی، سازمان حمایت از مصرف کننده و شورای رقابت
0100گزارش از مطالبه
@user1751670376793 ساعت پیشدر پاسخ بهبازیکن خوب و اثر گذاری هست اما با سردار آزمون تکمیل میشود.ضربه اصلی را خودمان به تیم زدیم ، بعد آمریکا.بیرانوند لایی خورد دو تا توپ خورد تیرک ، پنالتی رو گل نزدیم ، و چندین موقعیت کل از دست دادیم ، سن بچه هایمان نیز کمی بالا بود.ولی در کل خوب جنگیدن و در سه بازی بدون شکست.حتی کیروش هم نتونست ا…نمایش بیشتر
@Mehrayin2 ساعت پیشدر پاسخ بهمطالبهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
0100گزارش از مطالبه
@user17091015760470698072 ساعت پیشاتفاقا تو این یه مورد دم امریکا گرم. شما باید از قبل هم به خاطر جنایت هم به خاطر عدم صدور ویزا هم به خاطر بازی همجنسگرایان و در واقع به خاطر کسب رضایت خدا این مسابقات رو تحریم می کردید. ولی خب دیگه پذیرش ذلت چیزی جز این هم نتیجه نمیده. تو طول تاریخ اینطور بوده
@Mahashemi1 ساعت پیشدر پاسخ بهممنونم از شما که همه با غیرت بازی کردین باعث افتخارمونین هنوز تموم نشده انشالله خدا کمک کنه صعود کنیم 🩷🇮🇷
@MOHAA1101 ساعت پیشدر پاسخ بهشُل کردید، ١۰ دقیقه ی آخر یادتون افتاد که باید فشار بیارید. پاس هاتون هی لو میرفت، کم میدویدید! میگذاشتید دریبل بزنن، نگاهشون میکردید. اما اوایل بازی نسبتا خوب بازی کردید. توقعم از شما بالاست. نمیتونم زیاد تعریف کنم. اما میتونم تشکر کنم که این همه فشار روحی و جسمی رو تحمل کردید. لعنت بر دشمناتون
@MOHAA1101 ساعت پیشدر پاسخ بهلعنت بر هر کسی که هم به ایران پشت کرد هم به تیم ملی. لعنت به هر خائنی که این بچه ها رو، در کثیف ترین کشور دنیا هو کرد. این بچه ها خیلی سختی کشیدن! لعنت بر فیفا که برخلاف ادعاش، چسبیده به سیاست مدارای دنیا و میزاره اونها این ورزش رو سیاسی کنن.لعنت بر بد شانسی ما. ما نفرین شدیم که همیشه در حسرت بمونیم
@user170910058830490084658 دقیقه پیشدر پاسخ بهمهم:دوستان خواهش میکنم از این به بعد برای کسی که خود را شاهزاده می نامد از لفظ "شاشزاده" استفاده کنید و طرفدارانش را "طرفداران شاشزاده" بنامید