نمیدونم چرا با اونکه امریکا ابرویی برای تاج و امثالهم نزاشت بازم پشت دیوار مرز مکزیک امریکا اینا بست نشستن که شاید البته شاید بهشون رحمی بشه واجازه ورود به خاک امریکا بدن...تمومه دیگه فردا صبح اخرین بازی و خداحافظ ... البته امیدوارم که بازی اخر نباشه