افراط همینه دیگه. شما از همه 90م نظرخواهی کردی؟
@poyan136911 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحرکت خوب و قابل تحسینی بود ولی این تازه شروع داستان استاگر بحث شرکت در جام جهانی است باید هماهنگی کامل برای حضور تیم ، مربیان و مسئولان فدراسیون صورت بگیرددرضمن باید حفاظت و امنیت افراد کامل تامین شود
@poyan136911 اردیبهشت 1405در پاسخ بههنوز از اطراف کلیساها و مراکز نگهداری کودکان در کانادا گورهای دست جمعی کودکان بومیان کانادایی کشف می شودهنوز سلاح های کانادایی کودکان غزه رو قتل عام میکنه بعد ما تروریست ایم اونها آدم خوبه
@user17722624511411 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون عده که گلو جر میدن که نباید تیم بره جام جهانی خیلی احمقن چون دقیقا کار ترامپ و انتر اشغال رو تایید میکنن اتفاقا باید تیم ملی بره تا اونا حس نکنن ما کم آوردیم و امارات لاشخور رو جایگزین کنن نمی دونم چرا بعضیا اینقد کم دارن از نظر عقلی
@user17684248261611 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا این اوصاف و تحقیری که کشور کانادا کرده شرکت در جام جهانی اشتباهی بزرگ است و باید این مسابقات رو به نشانه اعتراض تحریم کنیم
@GOLGOL11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز جیب چه کسی اینقدر هزینه می کنید؟ وقتی مواضع فیفا و آمریکا و همپیمانان او اشکار است فقط سفر ترکیه و کانادا و ... که بگوئید می خواهیم برگردیم ایران؟!
@user17683269788011 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحضور بچهای ایران در آمریکا اگه همراه بشه با مصاحبه های اتشین تیم ملی علیه ترامپ.. قطعا منجر به ریزش شدید پایگاه وجامعه رای جمهوری خواه هان میشه وشکست ترامپ در آبان حتمی میشه پس طبیعیه احساسات برخی کاربران و مردمنادان رو علیه حضور تیمملی در امریکا تحریک کنند
@user170910054029089737711 اردیبهشت 1405در پاسخ بهترامپ آدم عوضی کسی هست تو جامدجهانی بیاد کمپ و رختکن بازیکنان ایرانی . یه فکری بکنید.
@FarzandIrann11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخیلی رک میگم،هسته عشق و حال و عیش و نوششون امریکا ساخته و همون امریکاییه که لابی میکنه به نفع اسرائیل کودک کشیعنی کلا انتخابشون عیش و نوشهبخونید امثالشون بترسید از خدا ،به اونا نمیگن بترسید😅
@Phoenix198411 اردیبهشت 1405گند و افتضاحی که این بشر به فوتبال ایران زد،مغول به مملکت ما نزد.رییس فدراسیونی که با زد و بند و کثافت کاری و ....انتخاب شده.خود ما مردم ایران این آقا رو قبول نداریم،چه برسه به کانادا.
@user170910007840700985911 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرفتن به امریکا هزینه بالایی خواهد داشت چیزی جز تحقیر عاید نخواهد شد امیدوارم همراه با تلفات نباشد
@Masoud8811 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگه عدالت باشه با گندهایی که تو زدی تو فوتبال و منافع ملی و مالی ایران باید ویزای زندان برات صادر بشه نه کانادامرتیکه شارلاتان
@BU71Mohammad11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحقارت اونهایی که ول کن جام جهانی نیستن و درهرصورت میخان برن ، اشکال نداره!!!این حقارت هم متوجه خودشون هست نه جمهوری اسلامی!!!
@user17755990375111 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام به اهل عزت ، من اولین باره این بنده خدا رو می بینم . لطفا کسانی رو در راس کارهای مهم قرار بدید که روی روحیات خود کنترل داشته باشند و اطلاعات دقیق از آمار شهدای عزیز میناب مظلوم. این صحنه ها مرد عمل می خواد.