تیم سوم لیگ یعنی سپاهان وقتی از جام حذفی حذف شده طبق کدوم قانون باید سهمیه ی لیگ دو آسیا رو بگیره؟؟حرف نزنی کسی نمیگه لال تشریف داری
@mahan136731 فروردین 1405در پاسخ بهتیم سوم لیگ یعنی سپاهان وقتی از جام حذفی حذف شده طبق کدوم قانون باید سهمیه ی لیگ دو آسیا رو بگیره؟؟حرف نزنی کسی نمیگه لال تشریف داری