لک: جنگ تمام می‌شود اما وطن فروش‌ها فراموش نمی‌شوند

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حامد لک در واکنش به حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس به ایران گفت: هیچ کشوری حق تجاوز به خاک میهن ما را ندارد و این جسارت محکوم می‌شود. جنگ هم تمام می‌شود، اما آنهایی که کشور خودشان را فروختند، از ذهن ما مردم پاک نخواهند شد.وی ادامه داد: متاسفانه شاهد کشته شدن قربانیان بی‌گناه همیشگی جنگ‌ها در پی این حمله بی‌رحمانه بودیم که واقعا دردناک بود و دل ما را به درد آورد.دروازه‌بان تیم مس رفسنجان تاکید کرد: خودم و خانواده‌ام همه در تهران هستیم و شهر و خانه خودمان را ترک نکردیم. امیدوارم دوباره شور و نشاط به خیابان‌های تهران برگردد چون در آخر، همیشه همه ما مردم ایران در کنار هم بودیم و هستیم.#حامد_لک#اخبار_جنگ#ایران
15:35 - 20 June 2025



8 Replies

Profile picture of ‌عباس باقری‌
@user17080357296320 June 2025
Replying to
با سلام خدمت هم وطنان عزیز با توجه به قطع اینترنت بین المللی تعدادی از حامیان رژیم نجس پیام های تحریک امیز در نظرات اعمال میکنن، از فارس عزیز خواهشمندم همچین مطالبی را نشر ندهند

Profile picture of ‌نفس‌
@Nafas656620 June 2025
Replying to
درود به تمام ایران پرستان!کاش سلبریتی هایی که هیچ اظهار نظری نکردن به مردم معرفی بشن!تکلیف خودمون رو بدونیم باهاشون!

@user17499457785420 June 2025
Replying to
زنده باااااااد.

Profile picture of ‌مهدی حسنی‌
@Mehdihassani20 June 2025
Replying to
دستگیری وطن فروش باید برابر باشد با اعدامزندانی مکنید فردا ازشون خوراک رسانه ساخته شه

Profile picture of ‌Allah U Akbar Labeik ya Hossein‌
Replying to
جنگ ایران و اسرائیل دست برتری با سربازان حیدر کرار/ موشک ها و صبر ایرانی باعث شده رژیم کودک کش صهیونیستی از زندگی نا امید بشه / لبیک یا حسین کربلا
6 MB

Show this thread