اشتباهتون اینه که به کاربرانی که تائید هویت رسمی نشدند هم اجازه درج تحلیل های این مدلی و بارگزاری عکس رو میدید.
@Soldier_of_Iranمنذ 4 ساعاتتعليقًا علىاشتباهتون اینه که به کاربرانی که تائید هویت رسمی نشدند هم اجازه درج تحلیل های این مدلی و بارگزاری عکس رو میدید.
@IranianResearcherمنذ 4 ساعاتبهترست تا دردسر نشده فارس تعاملی را با یک برند جدید معرفی کنید.چون هم این سبک اظهارنظرهای عجیب که بنظر نمی رسد از سوی یک شهروند عادی ایران باشد در حال زیاد شدن است، از سوی دیگر هم دشمن مطمئن است که این جزئیات مثل نقره ای و... را مخاطبش پیکیری نخواهد کرد.بنظرم با برند جدید و متفاوت از خبرگزاری فار…أظهر المزيد
@pouria217منذ 4 ساعاتتعليقًا علىخوب حالا دستش درد نکنه هر کی نوشته. دشمن باید بدونه که این گزینه هم برای ما بالقوه روی میز هست. ما هر چی غیر قابل پیشبینی تر و مرموزتر باشیم برای دشمنانمون ،بنفعمون هست.
@user17751385450منذ 4 ساعاتفارس جان بهتره در فارس تعاملی یک تغییرات اساسی بدهید چون واقعا داره دردسر میشه
@user177023161591منذ 4 ساعاتتعليقًا علىراست گفته کارشناسان دشمن ( امریکا) هم همین را گفتن پس دوس داری سالی دوبار مورد حمله قرار گیریم دیوونه شدی همه بدبختی مملکت از ترسو بودن است .ترس برادر مرگه
@HASSAN_Bمنذ 3 ساعاتضربه ای که خبرگزاری فارس با تعاملی کردن خبرگزاری به خودش زد رو ضد انقلاب نتونست در تمام این سالها به خبرگزاری فارس بزنه.هیچ رسانهای و خبرگزاری ای با خودش همچین کاری نمیکنه و همچین بلایی سر خودش و اعتبارش نمیاره که فارس نیوز آورد.
@pouria217منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاصلا دشمن باید این احتمال را بدهد که ما یا داریم یا میتوانیم ظرف دو هفته بسازیم. نباید خیال دشمن از این باب از ما جمع باشد به نفع ما نیست.
@user176832697880منذ 3 ساعاتتعليقًا علىمطلب کاملا درستیه تا در کویرلوت یا دشت کویر بصورت علنی آزمایش اتمی انجامندهیم و به بازدارندگی هسته ای نرسیم'جنایتکاران صهیونیست و امامین کفر ترامپ پدوفیل و نتانیاهو کودک کش دست از سر مملکت ما برنمی دارند!
@zach220منذ 3 ساعاتتعليقًا علىطرفداران مذاکره شکست خورده که از اول مرده متولد شد در تلاشند که صدای حق طلبی مخاطبین فارس را که فعال هستند مسدود کنند
@Iranehamdelمنذ 3 ساعاتتعليقًا على وفارس من| چرا برای تلفن ثابت بدون استفاده آبونمان میدهیم؟
همزمان با اعلام افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت، جمعی از کاربران «فارس من» با ثبت پویشی، خواستار حذف این هزینه شدند و آن را مغایر با حقوق مصرفکننده دانستند؛ اما شرکت مخابرات میگوید بدون دریافت این مبلغ، نگهداری زیرساخت گسترده تلفن ثابت امکانپذیر نیست.إظهار هذا الموضوع
@user173364761644منذ 3 ساعاتشما کاملا مسئول هستید. یا باید اعتبار سنجی داشته باشید روی پست یا کامنت ها و یا اگر نمیتوانید کلا این بخش ها را غیر فعال کنید
@user1709100083144823163منذ 3 ساعاتتعليقًا علىموافقم .سی سال هم تاخیر بی جهت داریم ..وقتی پاکستان و صهیون دارند و در آینده نزدیک امارات هم میسازه چرا ما نسازیم
@user17674559333منذ 3 ساعاتتعليقًا علىنگران روزی هستم که بحرین و قطر و کویت امارات هم مسلح به کلاهک هستهای شده باشند و تنها سلاح دفاعی ایران همچنان پهپاد و موشکهای متعارف باشد.
@iranian1405منذ 3 ساعاتتعليقًا علىباید همه باهم یاد بگیریم اگر در موضوعی اطلاع کافی نداریم اظهار نظر عمومی نکنیم یا حداقل ابتدا مطالعه ای در مورد موضوع داشته باشیم بسیار دیدم برخی خیلی راحت شدید ترین نسبت ها و تهمت ها را در خصوص مسلمان دیگر مطرح می کنند بدون اینکه نگران تبعات گفته یا نوشته اش باشد اگر اهل بصیرت باشیم هر موضوعی را که…أظهر المزيد
@SonofIRIمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىوقتی اپاراتو بخاطر یه کانال جریمه کردن بعید نیست شمارو هم بخاطر مطالب کاربر جریمه کنند(شیوه مدیریتی مسخره؟!شاید)
@user1709100064160073906منذ 3 ساعاتتعليقًا علىچرا میترسید ما ده بار هزینه ساخت بمب اتم دادیم .بسازیم تمام بشه
@Saeed3منذ 3 ساعاتهمه خبرگزاری های معتبر دنیا این بخش را در سایتهایشان دارند ، اینکه کاربری نظر و تحلیل خودش را دارد طبیعی است ... مگر توی آمریکا نظراتشان را از روی کانال ترامپ سوشال کپی می کنند ... !؟داشتن یا نداشتن بمب اتم هم مخالفان و موافقانی ممکن است داشته باشد که لزوما وابسته به جایی هم نباشند
@Saberbasirمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىمطلب درست و به حقی نوشتهمطالبه هر ایرانی عاقلی در این شرایط همینهبدون بازدارندگی هستهای جنگ و سایه جنگ تا سالها بر سر ایران خواهد بود